از سه ماهه اول سال جاری تاکنون؛
رئیس اداره امور آزمایشگاه های اداره کل آذربایجان غربی از صدور اخطاریه برای 15 بیمارستان و مراکز درمانی دارای مشکلات زیست محیطی درسطح استان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 14 July 2016
سعید موسوی امروز در گفت وگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، گفت: این بیمارستان ها در پایش های زیست محیطی سه ماهه اول سال جاری از مراکز درمانی، شناسایی و موارد تخلف و ضرورت رفع به آنها اخطار داده شده است.

وی افزود: یکی از وظایف سازمان حفاظت محیط زیست نظارت بر رعایت نکات زیست محیطی در پیرامون جوامع انسانی و طبیعت است و از تکالیف قانونی بسیار مهم این سازمان، نظارت بر مدیریت پسماند و پساب یا فاضلاب های بیمارستانی است.

موسوی گفت: در طول پایش های امسال 4 واحد بیمارستانی در خصوص عدم کارکرد صحیح دستگاه بی خطر سازی پسماندهای بیمارستانی و 6 واحد مرکز درمانی و بیمارستانی نیز در زمینه تصفیه فاضلاب و مدیریت پسماند بیمارستان مشکلات زیست محیطی داشته اند.

 رئیس اداره امور آزمایشگاه های اداره کل آذربایجان غربی افزود: با توجه به مهلت تعیین شده در اخطاریه های صادره در صورتیکه این واحدهای درمانی متخلف نسبت به راه اندازی و تجهیز سیستم تصفیه فاضلاب و مدیریت پسماند بیمارستانی خود اقدام نکنند، به منظور پیگیری قانونی با طرح دعوی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار