علی رضا محسنی، مدیرکل تامین اجتماعی قزوین گفت: اگر افراد از 27 خردادماه تا 27 شهریورماه اقدام به تسویه حساب معوقه خود نمایند، جرایم دیرکرد آنها بخشیده می‌شود.
کد خبر: ۲۶۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰ 14 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، جلسه تشکیل و رفع موانع تولید بعد از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری و با حضور معاون اقتصادی استاندار و رئیس سازمان صنعت و معدن برگزار شد.

به گزارش ایسنا در این جلسه مدیران عامل چند شرکت که با مشکلات اقتصادی فراوانی مواجه شده بودند، موانع تولید و پیشرفت شرکت‌های خود را بیان کرده و در مقابل راهکارهای مناسبی نیز دریافت کردند.

مدیرعامل شرکت پوپک مرصع با اشاره به اینکه وامی به مبلغ 764 میلیون تومان از بانک صادرات دریافت کرده است و بابت جریمه دیرکرد باز پرداخت 36 ماهه وام، این مبلغ به 2میلیارد و 200 میلیون تومان رسیده است، تشریح کرد: این شرکت از آذر ماه سال گذشته نتوانسته است باز پرداختی داشته باشد و برای اینکه بتواند همچنان به فعالیت‌های تولیدی خود ادامه دهد، درخواست فرجه‌ای 6 ماهه یا یکساله دارد.

گروه‌ای مدیر اداری بانک صادرات قزوین نیز در این جلسه گفت: شرکت پوپک مرصع از سال 86 مبلغ 760 میلیون تومان را به عنوان تسهیلات از بانک دریافت کرده و به دفعات مکرر نیز از تسهیلات بانکی بهره برده است اما نتوانسته به تعهدات خود عمل نماید.

گروه‌ای با بیان اینکه بهتراست ابتدا در خصوص این پرونده تعیین تکلیف شود، تصریح کرد: بانک باید به مردم پاسخگو باشد و انتظار می‌رود همه طرف‌های قرارداد با بانک به تعهدات و مفاد قرار داد عمل کنند، این در حالی است که اگر تکلیف این پرونده مشخص شود بانک مشکلی با پرداخت سرمایه در گردش به این شرکت ندارد.

کاظمی مدیرعامل شرکت آرین شیر نیز به صحبت در مورد مشکلات شرکت خود پرداخت و خاطرنشان کرد: اگر فرصت دریافت شیر به کارخانه مهیا شود آنگاه می‌توانند وامی که از بانک گرفته‌اند را باز پرداخت کنند این در حالی است که مقرر شد با بررسی مجدد و در صورت تأیید از صندوق ضمانت یک میلیارد وام به این شرکت تعلق گیرد تا از رکود و مشکلات فعلی رهایی یابد.

سید جواد پناه خواه، مدیر عامل شرکت ساریناکاتا نیز در این جلسه با اشاره به معضلات موجود در شرکت خود گفت: بانک صنعت و معدن با اختصاص دادن  30 درصد از سهام این شرکت به خود، شریک شرکت ساریناکاتا شد اما این در حالی است که از این شراکت هیچ سودی به شرکت نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل نداشتن سرمایه ثابت ماشین آلات را در یک سالن قرار داده و اموال شخصی خود را نیز فروخته است تا بتواند اندک سرمایه‌ای کسب کند، توضیح داد: از بانک در خواست وام 300 میلیون تومانی کرده‌ام تا بتوانم کارخانه را از رکود و ورشکستگی نجات داده و آن را راه اندازی کنم اما با عدم پرداخت این وام کارخانه از کار افتاد و بانک به واسطه حضورش تمام کارخانه را از آن خود کرد، این در حالی است که پیرو این اظهارات مقرر شد 2 میلیارد سرمایه در گردش به این کارخانه داده شود و بانک هم به عنوان تعهدات قبلی خود 10 درصد از این مبلغ را بر ‌دارد تا مشکلات حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار