کد خبر: ۲۶۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵ 14 July 2016


مولوی محمدعلی شهنوازی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: خوشبختانه در این دولت اقدامات ارزشمندی برای رونق اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم انجام شده است.
وی اظهار داشت: اینکه در دولت های قبل و دولت کنونی شاهد وقوع پدیده های زشت اختلاس و پرداخت حقوق های نامتعارف هستیم باید مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و از سواستفاده برخی افراد منفعت طلب جلوگیری شود تا به راحتی حقوق مردم را ضایع و به بیت المال تجاوز نکنند.
مولوی شهنوازی ادامه داد: بیان این گونه مشکلات و معضلات در سطح جامعه و علنی کردن برخی مسائل کار درستی نیست و احتمال سواستفاده دشمنان زیاد است ولی باید برنامه ریزی ها طوری باشد که متخلفان نتوانند به حقوق مردم تجاوز کنند و به راحتی سرمایه های کشور را به تاراج ببرند.
وی از حساسیت و درک بالای رهبر معظم انقلاب و نیز حساسیت رئیس جمهوری و دولت نسبت به این موضوع قدردانی کرد.
امام جمعه اهل سنت خاش تاکید کرد: ساده زیستی در میان مسئولان به ویژه مدیران رده بالای کشور از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است و ایشان همواره تاکید فرموده اند که مدیران باید ساده زیست باشند و ترویج ساده زیستی در جامعه را از خودشان آغاز کنند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه 14 تیر 95 با صدور بیانیه ای خطاب به مردم بر بازکردن گره کور، کهنه و به جای مانده از سالیان دور که با استفاده از گریزگاه های قانونی در ساختار اداری کشور ایجاد شده، تاکید کرد.
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی در این بیانیه با تاکید بر اینکه با کسی پیمان اخوت نبسته است، اعلام کرد تمام دستگاه ها موظفند حقوق و مزایای دریافتی مقام های کشوری و لشکری را به صورت حداقل و حداکثر دستمزد و پرداختی ماهانه در تارنمای وزارتخانه یا سازمان ها و همچنین در تارنمای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای آگاهی عموم درج کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
به به پس مردم علنی نکنن جناب مولانا حقوقهای میلیونی را دست روی دست بشینند تا مال جان مردم وبیت المال به تاراج برود ... حتما خبری است جناب اره... دولت ناتدبیر و نامیدی به نان نوایی رسیدن دبعضی ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار