واحدهای نمونه صنعتی و معدنی هرمزگان با حضور دبیرکل خانه صنعت و معدن کشور و دیگر مسؤولان استانی معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۲۶۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 16 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مراسم معرفی و تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی و معدنی استان هرمزگان صبح امروز با حضور سید محمدرضا مرتضوی دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و به همت خانه صنعت و معدن هرمزگان و اداره صنعت، معدن و تجارت این استان برگزار شد.
 
در این مراسم که نمایندگان استان و برخی از مسؤولان دولتی و جمع قابل توجهی از فعالان صنعتی و معدنی استان حضور داشتند، واحدهای نمونه صنعتی و معدن، طرح‌های نمونه صنعتی، بهره‌بردار نمونه معدن، اکتشاف‌گر نمونه معدن و پیشکسوت نمونه این بخش معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
در بخش معرفی و تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی و معدنی استان هرمزگان، حمید رضائیان اصل مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران، امیر مسعود هراتیان مدیرعامل فولاد هرمزگان جنوب، علی‌رضا رضوی مدیرعامل شرکت روی بندرعباس، احمد دنیانور مدیرعامل شرکت فولاد جنوب، مرتضی امینی مدیرعامل مجتمع معادن سنگ چنینی مروارید، مسعود اسماعیلی مدیرعامل مهران منظر هرنگ، یحیی واحدی مدیرعامل پتروصنعت گامبرون، اصغر دوستی مدیرعامل معماران تجارت آفتاب، عبدالله عامری مدیرعامل پدرام طب بندر و حسن قناتیان مدیرعامل خرما بن جنوب مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
در بخش واحدهای نمونه فنی و مهندسی نیز نوشین واحدی مدیرعامل سپر صنعت هرمزگان و ناصر ذوالجود مدیرعامل مشاورین توسعه صنعت‌سازان به عنوان دو واحد نمونه فنی و مهندسی هرمزگان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
همچنین سید احمد سلیمانی به عنوان اکتشاف‌گر نمونه هرمزگان در حوزه معدن و محسن خاکسار و مرتضی امینی نیز به عنوان بهره‌بردار نمونه استان معرفی شدند.
 
عنوان پیشکسوت نمونه بخش صنعت و معدن هرمزگان نیز به مهرداد بازرگان تعلق گرفت.
 
مراسم معرفی و تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی و معدنی هرمزگان صبح امروز و در حالی در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران شهر بندرعباس برگزار شد که قطعی برق حدود 40 دقیقه این مراسم را دچار وقفه کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار