نماینده شازند در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح کرد؛
تابناک: علی ابراهیمی با تاکید بر اینکه صنایع آلومینیوم و پتروشیمی از صنایع آلاینده هستند عنوان کرد: بعد از معافیت پتروشیمی از پرداخت سهم آلایندگی درمی‌یابیم که دست‌های پشت پرده این صنایع را حمایت می‌کنند زیرا این صنایع در ذات خود آلاینده هستند.
کد خبر: ۲۶۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 16 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، علی ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شازند پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در حاشیه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به معافیت پتروشیمی شازند از پرداخت سهم آلایندگی اظهار داشت: یکی از فاکتورهای صنایعی مانند پتروشیمی و آلومینیوم سازی آلایندگی است و این صنایع قطعا آلاینده هستند.

وی افزود: آلومینیوم اراک و صنایع پتروشمی قصد خروج از لیست صنایع آلاینده را دارند و همپنین در تلاش هستند تا خود را صنعت سبز معرفی کنند که این مهم با هیچ عقل و منطقی سازگار نیست.

ابراهیمی با اشاره به اصرار آلومینیوم و پتروشیمی بر آلاینده نبودن صنایعشان گفت: از دید من این موضوع باورکردنی نیست که این صنایع صنعت سبز باشند و هیچ آلاینده‌ای نداشته باشند زیرا ما در سطح شهرستان وضعیت را به صورت کاملا مشهود مشاهده می‌کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شازند خاطرنشان کرد: بنده اعتقاد دارم در زمینه تصمیمات گرفته شده برای این صنایع کوتاهی هایی انجام شده است که من از ظرفیت‌های قانونی که دارم برای حل این موضوع استفاده میکنم.

وی مسائل و دست‌های پشت پرده در راستای تصمیم اتخاذ شده به منظور معافیت پتروشیمی از پرداخت سهم آلایندگی را مهم دانست و گفت: با توجه به اینکه مطمئنم پتروشیمی شازند هیچ زمان موفق نخواهد شد سطح آلایندگی خود را به صفر برساند احتمال می‌دهم دست‌های پشت پرده ای این قضیه را هدایت می‌کنند.

انتهای پیام/س

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار