با تهیه بانک ماتریس مدارس منطقه 11 و احصاء نیازهای عمرانی، تجهیزاتی و برنامه‌ای برای مدارس بخش مرکزی شهر تهران، 8 میلیارد ریال بودجه آموزش شهروندی شهرداری منطقه 11 طی سال 95 به مدارس این منطقه تعلق گرفت.
کد خبر: ۲۶۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 17 July 2016
نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 در این باره گفت: با هدف حمایت از مدارس وارتقای کیفیت فضاهای آموزشی و به روز آوری تجهیزات و نیازهای عمومی 154 مدرسه موجود در بخش مرکزی شهر تهران ؛ بانک ماتریس مدارس این منطقه طی مدت 3 ماه از سوی اداره آموزش شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی تهیه و نسبت به احصاء نیازهای عمرانی ، تجهیزاتی و برنامه ای اقدام شده است.

شهردار منطقه 11 با بیان این که 8میلیارد ریال بودجه آموزش شهروندی طی سال جاری برای مدارس این منطقه در نظر گرفته شده است ؛ افزود: بر اساس نیازسنجی های انجام شده 59 مدرسه  درخواست خدمات عمرانی و 62مدرسه درخواست خدمات تجهیزاتی داشته اند که بر همین مبنا 30درصد از بودجه صرف رفع نواقص عمرانی ، 30درصد صرف خدمات تجهیزاتی و 40 درصد نیز صرف امور برنامه‌ای و آموزشی خواهد شد.

آبادیان خاطر نشان کرد: این نخستین بار است که در شهر تهران نیازهای مدارس بر اساس اعلام مدیران ،دانش آموزان ، شهرداران مدارس ومدیران محلات احصاء و اعلام شده است و بر همین مبنا برنامه ریزی بر اساس شاخص های سال تأسیس مدرسه ، متراژ و تعداد دانش آموزان هر مدرسه انجام شده تا تمامی مدارس طی مدت 5 سال حداقل یک بار از خدمات عمرانی بهره مند شوند.

وی همچنین با اشاره به وجود 154 مدرسه در منطقه 11  با 129هزار متر فضای آموزشی که بیش از 37هزار دانش آموز در آن ها مشغول به تحصیل هستند؛ ادامه داد: تمامی مدارس این منطقه می توانند طی مدت 2 سال از خدمات تجهیزاتی شهرداری استفاده کنند.

بر اساس این گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، در سال گذشته 13مدرسه از خدمات عمرانی و 54 مدرسه از بودجه تجهیزاتی شهرداری منطقه 11 بهره مند شده‌اند که این میزان برای سال 95 افزایش چشمگیری داشته است و مدارس بیشتری می توانند از این خدمات استفاده کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار