آتش‌سوزی منزل مسکونی در منطقه منوچهری همدان که به دلیل اتصال جریان برق ایجاد شده بود با تلاش یک‌ساعته آتش نشانان مهار شد.
کد خبر: ۲۶۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 17 July 2016
مدیرعامل سازمان آتش نشانی همدان گفت: آتش‌سوزی منزل مسکونی در منطقه منوچهری همدان که به دلیل اتصال جریان برق ایجاد شده بود با تلاش یک‌ساعته آتش نشانان مهار شد.

به گزارش مهر، محمدرضا بیاناتی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساعت ۱۰ و ۴ دقیقه تعدادی از شهروندان در تماس با سامانه ۱۲۵ از آتش‌سوزی یک منزل مسکونی خبر دادند، گفت: با دریافت این گزارش و با توجه به حساسیت موضوع دو اکیپ عملیاتی از ایستگاه مرکزی و یک اکیپ از ایستگاه شماره ۱۳ با ۷ نفرآتش نشان به محل اعلام شده در خیابان نواب صفوی منطقه منوچهری اعزام شدند.

وی گفت: اعضای اکیپ اعزامی پس از ۳ دقیقه با حضور در محل حادثه مشاهده کردند طبقه اول از یک منزل مسکونی دو طبقه طعمه حریق شده و آتش‌سوزی در حال گسترش به سایر قسمت‌هاست.

بیاناتی گفت: آتش‌نشانان پس از بررسی اولیه و مشاهده وضعیت بلافاصله عملیات اطفاء حریق را در قالب دو گروه آغاز کردند.

وی گفت: گروه اول با استفاده از شلنگ های آبدهی اقدام به خاموش کردن آتش کرده وهم‌زمان گروه دیگر با استفاده از دستگاه تنفسی و سایر تجهیزات موجود اقدام به جستجو برای یافتن مصدومان احتمالی کردند.

بیاناتی افزود: با گذشت دقایقی از آغاز عملیات و اطمینان یافتن گروه از حضور نداشتن ساکنان منزل در زمان حادثه، عملیات اطفاء‌حریق با سرعت بیشتری دنبال و پس از ۲۰ دقیقه به طور کامل مهار شد.

وی گفت: بررسی‌های اولیه برای کشف علت و نحوه وقوع حادثه حاکی از آن بود که آتش‌سوزی از قسمت آشپزخانه طبقه اول آغاز شده و اتصال برق عامل اصلی آن بوده است.

بیاناتی گفت: با گذشت حدود یک ساعت از آغاز عملیات آتش‌نشانان با اطفاء کامل حریق و ایمن‌سازی کامل محل حادثه به ایستگاه بازگشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار