همزمان با فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر،از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11غرفه اطلاع رسانی، آگاه سازی و مشاوره با شعار "ابتدا بشنو " با هدف جلب توجه خانواده ها برای پیش گیری ازاعتیاد فرزندان در ایستگاه تئاتر شهر بر پا شده است.
کد خبر: ۲۶۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 18 July 2016
عباس طباطبایی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه11 در این خصوص گفت: در راستای برنامه های مناسبتی هفته مبارزه با مواد مخدر، مرکز خدمات اجتماعی این معاونت با مشارکت موسسه ایلیا، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو نسبت به برپایی این غرفه اقدام کرده است.

طباطبایی در ادامه افزود: شعار جهانی این برنامه «ابتدا بشنو!» است. این شعار تلاش دارد توجه شهروندان به خصوص والدین را به این موضوع جلب کند که گوش کردن به کودکان و نوجوانان، گام نخست در کمک به رشد سالم و ایمن آنهاست و برای این منظور علاوه بر حضور کارشناسان و ارائه خدمات مشاوره در غرفه، محصولات فرهنگی نظیر بروشور و لوح فشرده حاوی مطالب آموزنده و کاربردی توزیع می شود.

لازم به ذکر است غرفه های مبارزه با مواد مخدر از تاریخ 27 لغایت 31 تیر 1395 در ایستگاه های مترو چهار راه ولی عصر (عج)، تهرانپارس، صادقیه، پیروزی و قلعه مرغی دایراست و علاقه مندان جهت بهره مندی از خدمات مربوطه می توانند به این مراکز مراجعه کنند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار