مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان قزوین گفت: مشترکین پرمصرف روستاها که از آب شرب برای آبیاری باغچه‌ها استفاده می‌کنند جریمه‌های سنگین می‌شوند.
کد خبر: ۲۶۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 25 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمد علیزاده صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات آب شرب روستاهای قزوین اظهار داشت: بحران آب در استان قزوین جدی است به نحوی که سبب نگرانی مسئولان و مردم روستاها شده است که در این زمینه باید برای کاهش مصرف آب در روستاها تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی افزود: کمبود آب شرب در روستاهای استان قزوین سبب نگرانی و نارضایتی مردم روستاها شده است این در حالی است که برخی از روستائیان از آب شرب برای آبیاری باغچه‌ها استفاده می‌کنند که در صورت مشاهده برخورد جدی با آنها صورت گرفته و جریمه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آبفای روستایی استان قزوین با بیان اینکه برطرف شدن مشکلات آب شرب روستاها در گرو مدیریت مصرف روستائیان است عنوان کرد: مسئولان در حد توان نسبت به تأمین زیرساخت‌های آب شرب تلاش می‌کنند ولی بدون صرفه‌جویی و همکاری مردم روستاها این مشکل برطرف نمی‌شود.

علیزاده گفت: در راستای کاهش و مدیریت مصرف آب شرب باید فرهنگ‌سازی مناسب صورت گیرد که در این زمینه بیش از 400 هزار نسخه بروشور که در آن نحوه مدیریت صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب در آن منعکس شده بود در اماکن عمومی و روستاها توزیع شد.

وی از مردم روستاها خواست تا بحران آب را جدی بگیرند و این نهاد را در انجام رسالت خود یاری کنند شرکت آبفای روستایی استان قزوین هم تلاش می‌کند تا مشکل قطعی آب در برخی از روستاهای قزوین را در اسرع وقت برطرف کند.

مرتضی علیخانی بخشدار مرکزی قزوین نیز در این نشست بر ضرورت تأمین آب شرب مورد نیاز مردم روستاها تأکید کرد و اظهار داشت: مشکلات کمبود آب روستاهای قزوین باید به سرعت برطرف شود که نارضایتی‌ها به مشکلات اجتماعی تبدیل نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار