کد خبر: ۲۶۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 26 July 2016


مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست از اعطای تسهیلات مالی به واحدهای صنعتی و کارگاه‌های تولیدی در قالب اجرای برنامه‌های بازدارنده آلودگی زیست محیطی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، هومن لیاقتی افزود: شرایط همکاری طرفین با محوریت حمایت مالی از واحدهای صنعتی در راستای تأمین منابع مالی برای ایجاد تصفیه‌خانه و رفع معضلات زیست محیطی به عنوان مهم مدنظراست.

وی با اشاره به ظرفیت‌های صندوق ملی محیط زیست در تأمین منابع مالی مورد نظر افزود: این صندوق درصدد همکاری مشترک با تعدادی از بانک‌های خارجی جهت ایجاد خط اعتباری لازم می‌باشد.

لیاقتی افزود: نگرانی‌های موجود در حوزه محیط زیست این روزها دغدغه بسیاری از شهروندان ایرانی است و البته که لازم است جهت رفع این دغدغه‌ها گام‌های موثرتری برداشته شود.

مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست اعلام کرد: در اعطای تسهیلات مالی مخترعین و محققین زیست محیطی جهت گسترش و تکمیل تحقیقات خود برای تولید انبوه و استفاده عمومی از تجهیزات کنترل و کاهش آلودگی نیز مدنظر این صندوق خواهند بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز در این جلسه با اشاره به برنامه عملی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه محیط زیست خاطرنشان کرد: اکنون اداره HSEE با هدف پیگیری موضوعات زیست محیطی، ایمنی و بهداشت در این سازمان فعال بوده و اهداف مدنظر در این حوزه را با دقت دنبال می‌کند.

وی افزود: با اعلام شفاف‌تر سطح تسهیلات مورد ارائه صندوق ملی محیط زیست به واحدهای صنعتی و کارگاه‌ها حتی می‌توان از امکانات مالی این صندوق برای تأمین منابع مالی مورد نیاز شهرک‌های صنعتی خصوصی این استان جهت راه‌اندازی تصفیه‌خانه‌های لازم بهره گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار