استاندار قزوین گفت: قوانین، ضوابط و مقررات کنونی در کسب وکار و تولید قدیمی و دست و پا گیر است و به هیچ وجه با شرایط اقتصاد مقاومتی هماهنگ نیست و باید اصلاح شود.
کد خبر: ۲۶۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 26 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر،فریدون همتی روز سه شنبه در اتاق فکر کشاورزی که در سالن باغستان برگزار شد اظهارداشت: باید در جلسات اتاق فکر تولیدکنندگان و نخبگان کشاورزی مشکلات خود را مطرح کنند تا ما بتوانیم برای رفع موانع اقدام کنیم.

استاندار گفت: متاسفانه قوانین و مقررات و استانداردها متناسب با شرایط اقتصاد مقاومتی نیست و این زیرساخت لنگ می زند و تا اصلاح نشود به تحول امید نداریم.

همتی یادآورشد: باید از تجربه و دانش متخصصان و تولیدکنندگان استفاده کرده و راه و روش های جدی بنویسیم تا کارها جلو برود در غیر این صورت با ضوابط قبلی هیچ راهی به جایی نخواهیم برد و کارها پیشرفغتی نخواهد داشت.

استاندار اضافه کرد: باید با هر دستگاهی مشکل دارید در این جلسات مطرح کنید و از دلخوری مدی دستگاه مربوط نگران نباشید زیرا ما می خواهیم تصمیم درست بگیریم و اوضاع را اصلاح کنیم.

وی یادآورشد: تا زمانی که فضای مدیریت هماهنگ واصلاح شود و به وحدت رویه برسیم باید موانع را شناسایی و رفع کنیم به همین دلیل انتظار دارم کارشناسان راهکار ارائه کنند تا تولیدکننده و ایده پردازان ما در پیچ و خم اداری دلسرد نشوند.

همتی تصریح کرد:نباید دچار روزمرگی شویم و مشکلات باقی بماند و توسعه کشور در گرو مدیرانی شجاع،ریسک پذیر،خلاق وشجاع است و ضمن قدردانی از مسئولان دلسوز و پرتلاتش امیدواریم مدیرانی که کارها را با دیدگاه سنتی قفل کرده اند تغییر رویه داده و برای توسعه استان همراه شوند.

وی گفت: باید هزینه های سربار را کم کنیم تا تولید در سهل ترین وضعیت و با کمترین هزینه قابل انجام باشد و با تصمیم درست لازم است به رونق فضای کسب و کار کمک کنیم.

مانع تراشی مدیران در روند کار خیانت به نظام است

استاندار قزوین تصریح کرد: هر مدیری که با دیدگاه سنتی، تصمیم غلط و به بهانه ضوابط و مقررات موجب طولانی شدن کارها و یا توقف در تولید و سرمایه گذاری و حرکت روه رشد استان شود در مسیر مخالفت با نظام حرکت کرده و مانع تراشی وی خیانت است.

وی گفت: رودربایستی را باید کنار بگذاریم و از مدیران بخواهیم خود را برای تلاش بیشتر، انتقاد و تغییر رویکرد آماده کنند تا کارها شتاب گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار