مسؤول امور ورزش بانوان شهرستان آبیک از درخشش بانوان رزمی‌کار این شهرستان در مسابقات لایت‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ کشوری که در استان قزوین برگزاری شد، خبر داد.
کد خبر: ۲۶۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 30 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، نازنین‌زهرا اجلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: با مساعدت شهرداری و شورای شهر آبیک، اعزام تیم بانوان رزمی‌کار شهرستان آبیک به مسابقات چندجانبه لایت‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ کشوری که در استان قزوین برگزار شد، صورت گرفت.

وی افزود: این مسابقات به مناسبت جام شهید بابایی و به میزبانی استان قزوین و با حضور هشت استان از سراسر کشور و 200 فایتر و در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

مسؤول امور ورزش بانوان شهرستان آبیک ادامه داد: در این دوره از مسابقات، بانوان رزمی‌کار این شهرستان در سنین مختلف موفق به دریافت هشت مدال رنگارنگ شدند.

اجلی اضافه کرد: در رده سنی نوجوانان ستایش باصری در وزن منهای 60 کیلوگرم و آرینا مافی در وزن منهای 50 کیلوگرم به مقام نخست دست یافتند و حدیثه علی‌وردی در وزن منهای 50 کیلوگرم دوم شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این دوره از مسابقات مهتاب میرزایی در وزن بالای 48 کیلوگرم به مقام سومی رسید و سکینه میرزایی در وزن منهای 55 کیلوگرم به صورت مشترک به کسب مقام سوم بسنده کرد.

این مسؤول به کسب مقام‌های کسب شده جوانان رزمی‌کار خانم شهرستان آبیک در مسابقات کشوری چند جانبه لایت‌کنتاکت کشوری در استان قزوین اشاره کرد و گفت: تینا مافی در وزن بالای 50 کیلوگرم مقام دوم را از آن خود کرد.

مسؤول امور ورزش بانوان شهرستان آبیک عنوان کرد: در رده بزرگسالان از این شهرستان مینا موسوی در وزن بالای 70 کیلوگرم به مقام دوم دست یافت و زینب پیکاری در وزن  بالای60 به طور مشترک سوم شد و بهاره نویدان در وزن بالای 60 کیلوگرم به مقام دوم دست یافت.

اجلی یادآور شد: زینب تیشه‌برپا مربیگری و مریم کلیوند سرپرستی تیم 15 نفره رزمی‌کاران خانم شهرستان آبیک به مسابقات کشوری لایت‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ استان قزوین را بر عهده داشتند.

وی در پایان برای رزمی‌کاران خانم شهرستان آبیک از خداوند منان، موفقیت روزافزون را مسئلت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار