معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: بیمارستان شهدای آبیک با تلاش و پیگیری مسئولان استان و دانشگاه علوم پزشکی با تمام ظرفیت جهت ارائه خدمت به مردم ظرف یک ماه آینده تجهیز و راه اندازی می شود.
کد خبر: ۲۶۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 01 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی در جلسه بررسی مشکلات درمانی شهرستان آبیک افزود: بیمارستان شهدای آبیک در کنار بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) که توسط بخش خصوصی راه اندازی شده نیازهای درمانی مردم را رفع خواهد کرد.
وی ادامه داد: موضوع درمان به دلیل استقرار شهر آبیک در جوار پرترافیک ترین بزرگراه کشور بسیار حائز اهمیت است و این مهم با حمایت دولت و ورود بخش خصوصی بزودی حل خواهد شد.
حبیبی تصریح کرد: بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) که توسط بخش خصوصی اداره می شود به نحو مطلوب به مردم خدمات ارائه می دهد و رویکرد دولت تدبیر و امید نیز حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی به ویژه در حوزه بهداشت و درمان است.
معاون امور عمرانی در پایان ضمن تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی قزوین و فرمانداری آبیک بخاطر پیگیری و رفع مشکلات درمانی آبیک گفت: بزودی بیمارستان سوانح و سوختگی با مشارکت خیران در شهرستان آبیک راه اندازی و تجهیز می شود که در مدیریت حوادث و سوانح و کاهش تلفات آنها نقش بسیار مهمی خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار