مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام؛
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام اظهار داشت:اعتبار در نظر گرفته امسال به مناطق روستایی محروم استان تا کنون اختصاص نیافته است.
کد خبر: ۲۷۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹ 01 August 2016
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام اظهار داشت:اعتبار در نظر گرفته امسال به مناطق روستایی محروم استان تا کنون اختصاص نیافته است.

به گزارش تابناک ایلام؛نورالله تیموری اظهار کرد: این پروژه های آبرسانی که اب 42 روستا استان را تامین می کنند در جریان آیین های گرامی داشت هفته دولت سال جاری افتتاح می شوند.

وی جمعیت تحت پوشش این طرح های مجتمع آبرسانی روستایی را 12 هزار و 271 خانوار در 42 روستا شهرستان های آبدانان ، بدره ، چرداول و ملکشاهی عنوان کرد.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ها را 196 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: یکی از مهم ترین اولویت های آب و فاضلاب روستایی، تلاش برای بهبود شاخص بهره مندی روستاییان از آب شرب سالم و بهداشتی است.

مدیر عامل شرکت آبفار استان ایلام با اشاره به شناسایی مشترکان آب غیر مجاز روستایی در سطح استان افزود: این شرکت از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک هزار و 400 انشعاب غیرمجاز را در سطح روستاهای استان شناسایی کرده که بخشی از آنها را مجاز و بخشی دیگر را قطع و مابقی را نیز به محاکم قضایی معرفی کرده است.

تیموری از اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به مناطق محروم روستایی استان در سال گذشته خبر داد و افزود: اعتبار در نظر گرفته امسال به مناطق روستایی محروم استان تا کنون اختصاص نیافته است.

به گزارش تابناک ایلام، تعداد کل مشترکان آب روستایی استان ایلام 45 هزار و 544 مشترک است که از این شمار 885 را مشترکان عمومی و ادارات، یک هزار و 587 را مشترکان تجاری و صنعتی و 43 هزار و 99 مشترک را بخش مسکونی تشکیل داده است.

منابع تامین آب روستایی ایلام 166 منبع است که 105 مورد آن را چشمه ها و 61 مورد را چاه و قنات تشکیل داده است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار