مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان از پرداخت تسهیلات به طرح های دانش بنیان تولیدی و خدماتی مستقر در مناطق روستایی با تخفیف 15 درصد سود و کارمزد به میزان 200 میلیارد ریال از طریق بانک سینا خبر داد.
کد خبر: ۲۷۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 02 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، بهنام ملکی در نشست اولویت سرمایه گذاری در دانش بنیانهای کشاورزی با محوریت توسعه روستایی با اعلام این مطلب افزود: این تسهیلات با مشارکت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و کارگروهی در استان بین متقاضیان توزیع خواهد شد.
وی اضافه کرد: رویکرد جدید دولت، برنامه ریزی در راستای بخش اقتصادی و تامین معیشت مردم با هدف تحقق خواسته های دولت و اوامر مقام معظم رهبری مندرج در شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است که برنامه های متنوع و مشوق های خوبی در این زمینه طراحی شده و در حال عملیاتی شدن است.
مشاور استاندار تصریح کرد: یکی از این برنامه ها تلاش جهت رونق بخشی به تولید و اشتغال روستایی است که به تازگی تفاهم نامه ای میان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، بنیاد علوی و بانک سینا منعقد و به استانها جهت اجرا ابلاغ شده است.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین اظهارکرد: براساس این تفاهم نامه نحوه انتخاب و معرفی طرح های روستایی از طریق اداره کل جذب سرمایه گذاری و دفتر امور روستایی استانداری انجام می شود.
وی ادامه داد: دانش بنیان بودن فعالیت ها و اسقرار در مناطق روستایی مهمترین اولویت ما در معرفی طرح ها است و بررسی توجیه فنی، اقتصادی و مالی طرح ها نیز بر عهده بانک سینا بوده که حداکثر تا 20 روز ممکن است به طول بینجامد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار