رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: مقدمات تدوین یک طرح پژوهشی مشترک بین بخش تحقیقات اقتصادی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین و سازمان تعاون روستایی فراهم شد.
کد خبر: ۲۷۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 03 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، ناطق معین الدین در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امنیت و ضرورت بخش کشاورزی در زمینه تولید، اشتغال و سرمایه گذاری بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم اقتصاد مقاومتی در سطح ملی و استان برآورد ارزش افزوده در زنجیره تولید تا فروش محصولات کشاورزی، دام و طیور است.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین ابراز امیدواری کرد: با بررسی ارزش تولید در مراحل مختلف و میزان اشتغال و سرمایه گذاری در بازار بتوان ساختار مناسبی را جهت بهبود وضعیت موجود طراحی کرد.

وی اعلام کرد: در این راستا مقدمات تدوین یک طرح پژوهشی مشترک بین بخش تحقیقات اقتصادی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین و سازمان تعاون روستایی استان فراهم شد.

معین الدین با اشاره به نقش پژوهش در زمینه مسائل اقتصاد کشاورزی گفت: طرح های پژوهشی به  تبیین  دیدگاه  مدیریت  پایدار  در  بخش  کشاورزی،   ارتقاء  سطح  آگاهی های  علمی  و عمومی  در  زمینه اقتصاد کشاورزی، حل مسائل و مشکلات و تنگناهای بخش کشاورزی در زمینه اقتصادی کمک می کند.

وی هدف از ایجاد این طرح را؛ افزایش درآمد و ارتقاء سطح زندگی روستائیان و کشاورزان و در نهایت توسعه پایدار اقتصادی- اجتماعی  کشور برای کاربردی تر کردن تحقیقات و سازگاری آن با واقعیت‌های  مزارع و مراکز تولید،   آینده نگری  و برنامه ریزی  دراز مدت عنوان کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار