مدیرآموزش و پرورش ناحیه 3 کرج البرز از اهدای دیپلم افتخار و جایزه منتخب جشنواره بین المللی کارتون برلین 2016 در آلمان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 03 August 2016
عبدالکریم رستمی افزود: گلناز ثروتیان از هنرآموزان هنرستان فنی حرفه‌ای ولایت ناحیه سه کرج در این جشنواره موفق به کسب افتخاری دیگر برای ایران اسلامی شد.
وی اظهار کرد: اثر خلاقانه این هنرجو در بین آثار شرکت‌کنندگان 70 کشور به عنوان اثر برتر منتخب شده است که این رویکرد نشان از توانمندی و استعداد دانش‌آموزان ایران زمین دارد.
رستمی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی 95 -94 دانش‌آموزان و فرهنگیان ناحیه 3 کرج البرز در مسابقات مختلف استانی، کشوری و بین‌المللی 39 رتبه برتر کسب کرده‌اند، خاطرنشان شد: این هنرجو با کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره بین‌المللی کارتون برلین برگی زرین به توفیقات این ناحیه در یک رقابت جهانی افزود.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج البرز گفت: شصت و هفتمین جشنواره مردمی بین‌المللی کارتون برلین آلمان با موضوع زباله ظرف بازیافتی، کیسه پلاستیکی و تفکیک هفته جاری در آلمان برگزار شد.
وی در ادامه به موفقیت‌های این هنرآموز ناحیه سه کرج در عرصه هنری پرداخت و بیان کرد: وی در زمینه کارتون و تصویرسازی نیز رتبه برتر کشور را در کارنامه هنری‌اش به ثبت رسانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار