مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان همدان از اعزام هفدهمین محموله کمک های مردمی به سوریه خبر داد و گفت: همدان رتبه اول کشور در کمک به جبهه مقاومت را داراست.
کد خبر: ۲۷۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 03 August 2016
مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان همدان از اعزام هفدهمین محموله کمک های مردمی به سوریه خبر داد و گفت: همدان رتبه اول کشور در کمک به جبهه مقاومت را داراست.

به گزارش مهر، بهرام دوست پرست با بیان اینکه تاکنون مبلغ ۱۵میلیارد ریال کمک های نقدی از محل کمک های مردمی برای پشتیبانی جبهه مقاومت جمع آوری شده است، بیان کرد: در هفته جاری نیز هفدهمین محموله کمک های غیر نقدی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به سوریه ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه جدای از امتیازات کشور پشتیبانی از جبهه مقاومت به کمک های مردمی نیاز دارد، افزود: کمک های مردمی همیشه وجود داشته و مانند ۸ سال جنگ تحمیلی مشارکت مردم در این امر تاثیر روانی دارد.

مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان همدان با اشاره به اینکه پایگاه های بسیج و مساجد لباس و اقلام مورد نیاز رزمندگان را تهیه کرده و فرستاده اند افزود: مردم خودشان دوست دارند در این امر سهمی داشته باشند و هیچگاه این طور نبوده که مردم برای کمک به رزمندگان خود را کنار بکشند و سپاه و ارتش را تنها بگذارند.

دوست پرست در خصوص کمک به جبهه مقاومت گفت: حساب ۲۲۲۲۲۲۲۲ بانک مهر اقتصاد در دسترس عموم قرار گرفته و مردم می توانند کمک های نقدی خود را به این شماره حساب واریز کنند.

وی با بیان اینکه دفتر کمک های غیرنقدی به جبهه مقاومت در میدان امام همدان و حدفاصل بین خیابان تختی و خیابان شهدا واقع شده است، عنوان کرد: مساجد و پایگاه بسیج به‌خصوص در حوزه خواهران نیز در این امر فعال شده و کمک های مردمی را دریافت می کنند.

وی گفت: تاکنون البسه قابل توجهی جمع آوری و برای مردم شهرهای نوبل و الزهرا که کاملا شیعه هستند فرستاده شده و آن مناطق از نظر البسه کاملا اشباع شده است.

مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت استان همدان افزود: استان همدان رتبه اول کشور را در جذب کمک های غیر نقدی به جبهه مقاومت و رتبه ششم کشور را در جذب کمک های نقدی داراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار