رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:با راه اندازی دستگاه سی تی اسکن دردهلران امکان تشخیص برای بیماران فراهم می شود.
کد خبر: ۲۷۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 04 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛دکتر علی دل پیشه روز چهار شنبه در بازدید از واحدهای مختلف بیمارستان شهدای دهلران افزود: راه اندازی دستگاه سی تی اسکن نیازمند یک سری اقدام های دیگر و رفع نواقص است که بدنبال رفع آنها هستیم.

وی با بیان اینکه با راه اندازی دستگاه سی تی اسکن امکان تشخیص برای بیماران در شهرستان فراهم و از اعزام آنها به سایر شهرستان ها و صرف هزینه جلوگیری می شود ابراز امیدواری کرد : در آیین های گرامی داشت هفته دولت امسال واحد سی تی اسکن بیمارستان دهلران فعال شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به تلاش های دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و سلامت به سابقه بیماری سالک در دهلران و اقدام های موثر شهرستان در مبارزه با این بیماری در سال های اخیر اشاره کرد.

دکتر دل پیشه گفت: با توجه به مجموعه اقدام های انجام شده در این حوزه آمارهای سال جاری نشان از کاهش چشمگیر بیماری سالک در این شهرستان دارد.

وی بر لزوم تلاش ها برای ادامه روند نزولی سالک در دهلران تاکید کرد و افزود: امیدواریم با برنامه ها و اقدام های موثر و همکاری مردم شاهد ریشه کنی سالک در این شهرستان باشیم.

فرماندار دهلران نیز با اشاره به فاصله 220 کیلومتری این شهرستان تا مرکز ایلام افزود: توجه به تجهیزات و امکانات بیمارستان دهلران و مراکز درمانی در بخش ها امری ضروری در راستای ارتقای سطح خدمات درمانی به مردم است.

امیدعلی سبزی طرح تحول سلامت را موجب ارتقا خدمات به مردم شهرستان در حوزه های مختلف و کاهش هزینه های بیمارستانی دانست.

وی افزود: از زمان اجرای طرح تحول سلامت تاکنون بیش از 30 میلیارد ریال برای تعمیر و تجیهز بیمارستان شهدای دهلران هزینه شده و از طرفی تعداد پزشکان و متخصصان نیز برای ارائه خدمات به مردم افزایش یافته است.

سبزی بر ضرورت تسریع در راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهدای دهلران تاکید کرد و یادآور شد: باید تلاش شود این واحد زودتر دایر شود تا مردم بتوانند در مواقع نیاز از خدمات این دستکاه بهره مند شوند.

فرماندار دهلران بحث یونیت دندانپزشکی مرکز درمانی شهر موسیان و توجه به مراکز درمانی در این شهرستان را از دیگر در خواست ها برای دسترسی بهتر و بیشتر مردم به خدمات بهداشت و درمان دانست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار