جشن بزرگداشت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به همت بسيج جامعه زنان شهرستان خوي درپارک بانوان اين شهربرگزار شد.
کد خبر: ۲۷۲۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷ 04 August 2016
به گزارش خبرنگارخبرگزاري استان آذربايجان غربي از خوي، مسئول بسيج طلاب شهرستان خوي  ضمن تبريك ميلاد پربركت حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت :ايشان  در خانواده اي که سرچشمه علم، تقوا و فضايل اخلاقي بود، پرورش و رشد يافت و خود منشاء اخلاقيات شد.
حجت الاسلام اكبرزاده  گفت: متاسفانه امروز جامعه ما از كم رنگ بودن مسائل فرهنگي و اخلاقي رنج مي برد و بايد در اين رابطه با هوشياري بيشتري وارد شده و با تقويت اعتقادات ديني و ارزشي مراقب فرزندان خود باشيم.
وي ضمن بیان فضایل حضرت معصومه( س ) به ذکر رهنمودهایی در خصوص دختران اشاره كرد و به دختران حاضر در مراسم خطاب كرد كه حيا را پاس بداريد،ازفرصت ها استفاده کنید ، پوشش مناسب داشته باشيد و به کسب علم و دانش مشغول شويد.
مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي نيز در ابتدا ضمن تبريك ميلاد حضرت معصومه(س) خدمت تمامي دختران خاطر نشان كرد:بانوفاطمه معصومه در عفاف و حجالب اسوه تمامي دختران ماهستند لذا بهتر است دختران ما با الگو قرار دادن ايشان خويش را از ترفندها و دسيسه هاي دشمنان كه سعي دارند با زيبا نشان دادن بي حجابي ارزش دختران را زير سوال ببرند رها سازند.
خواهر پاسدار رقيه رزمجو هدف از برگزاري اين  مراسم را  تکریم و بزرگداشت شخصت والای حضرت فاطمه معصومه (س) و معرفی الگوی مناسب به دختران بمنظور ارتقای سطح بینش و بصیرت آنها در خصوص حفظ حرمت عفاف و حجاب است
گفتني است در پايان مراسم مسئول بسيج جامعه زنان با اهداي هداياي جمعي ازدختران را تجليل نمود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار