فرماندار دهلران به وضعیت مسیر روستای تختان اشاره کرد و گفت: مسیر مواصلاتی این روستا در سال گذشته برای عبور و مرور دارای مشکلاتی بود که بنا داریم با تکمیل و احداث پل فلزی این مشکل را ساماندهی کنیم.
کد خبر: ۲۷۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 06 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛امیدعلی سبزی درجریان بازدید نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی از راه‌های روستایی این شهرستان اظهار کرد: برای سهولت تردد و ایمن‌سازی مسیرهای مواصلاتی روستایی در این شهرستان اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه بعضی نقاط روستایی شهرستان از جاده‌های مواصلاتی خوبی برخوردار نیستند و در مواقع بارندگی مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند امسال نیز مرمت و بهسازی برخی از این نقاط را در دستور کار داریم.

فرماندار دهلران اضافه کرد: از جمله مناطقی که راه‌های مواصلاتی روستایی آن با مشکلاتی مواجه است برخی روستاهای بخش زرین‌آباد و میمه است که باید اقدامات لازم برای آنها انجام شود.

وی به وضعیت مسیر روستای تختان اشاره و عنوان کرد: مسیر مواصلاتی این روستا در سال گذشته برای عبور و مرور دارای مشکلاتی بود که بنا داریم با تکمیل و احداث پل فلزی این مشکل را ساماندهی کنیم.

سبزی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته عملیات احداث این پل آغاز شده بود که علی‌رغم صرف هزینه 300 میلیون تومانی پروژه به صورت نیمه کاره رها شده است، تصریح کرد: به همین منظور در اعتبارات امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بودجه لازم برای تکمیل و اتمام این پل تامین شود تا مردم روستاهای خربزان و دیگر روستاهای اطراف از این موضوع بهره مند شوند.

فرماندار دهلران با بیان اینکه در حدود 600 میلیون تومان برای تکمیل این پروژه اعتبار نیاز است، گفت: پل دهنه 45 متر است که پل پیش ساخته فلزی بر روی آن نصب می‌شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار