رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از کنترل مراکز گردشگری قزوین در گشتهای مشترک دامپزشکی خبر داد.
کد خبر: ۲۷۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ 08 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عیسی غیاث یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نظارت بر عملکرد مراکز گردشگری و صیانت از حقوق مسافرین و گردشگران از اهداف گشتهای مشترک دامپزشکی با ادارات ذیربط است.

وی افزود: در راستای نظارت بر مراکز گردشگری استان، گشتهای مشترک ادارات، در سال ۹۵ در سطح شهرستان همچنان ادامه دارد  به نحوی که در این بازدیدها، که با هماهنگی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  برگزار می شود؛ اداره دامپزشکی؛ مرکز بهداشت شهید بلندیان؛ اداره صنعت و معدن، اداره  حمل ونقل و پایانه هاو تعزیرات حکومتی حضور دارند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین تصریح کرد: هدف از انجام چنین بازدیدهایی، نظارت بر عملکرد مراکز گردشگری و صیانت از حقوق مسافرین و گردشگران می باشد که در این بین چنانچه به مواردی از تخلفات و عملکردهای غیر بهداشتی در حوزه فرآورده های خام دامی برخورد شود، با توجه به ضوابط بهداشتی و قرنطینه ای اعمال قانون خواهد شد.

یزدی نقاط قوت این گونه طرح ها را حضور نمایندگان ادارات ذیربط و تصمیم گیری و تشریک مساعی در خصوص حوزه های مختلف تخلفات بهداشتی و صنفی و ... دانست و افزود: در برخی از موارد بازدیدهای گذشته با مواردی از پلمپ واحدها بدلیل تخلفات متعدد مواجه بودیم، حتی در بازدیدهای اخیر از یک رستوران، همکاران این اداره با مقدار قابل توجهی از گوشت منجمد دیفراست شده و چرخ کرده مواجه شدند که محموله مورد نظر توقیف شد.

یزدی در پایان با آرزوی سفری خوش برای مسافرین و گردشگران از آنها خواست تا  در صورت مشاهده هرگونه تخلفات مربوط به بهداشت فرآورده‑های خام دامی، ضمن تماس با شماره تلفن گویای  ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ اداره دامپزشکی را در برخورد با متخلفین یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار