کد خبر: ۲۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 25 April 2015
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: پلیس قرچک در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موفق به کشف 19 دستگاه خودروی مسروقه در این شهرستان شد.

به گزارش ایرنا سرهنگ علی قرائی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در جریان اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان قرچک پس از شناسایی و تحت نظر گرفتن نقاط جرم خیز، طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق به دستگیری تعدادی از سارقان و کشف اموال مسروقه شدند.

وی گفت: در راستای اجرای طرح یادشده علاوه بر 19 دستگاه خودروی مسروقه، 14 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، کشف 11 مورد وسایل داخل خودرو کشف و 37 سارق نیز دستگیر شدند.

قرائی یادآور شد: پلیس با هماهنگی های دستگاه قضا، از هیچ نوع نا امنی در سطح جامعه چشم پوشی نمی کند.

رییس پلیس قرچک از شهروندان خواست تا موارد مشکوک در سطح شهرستان را به پلیس 110 اطلاع دهند.


*باند جعل سند موتور سیکلت در پیشوا متلاشی شد 

سرهنگ هادی احمدی فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا نیز گفت: پلیس امنیت عمومی شهرستان پیشوا با دریافت اخباری مبنی بر جعل اسناد مالکیت موتور سیکلت در این شهرستان، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار داد. 

وی افزود: در اطلاعات کسب شده مشخص شد فردی که در سطح شهرستان دارای فروشگاه فروش موتورسیکلت است برای موتورهای فاقد سند، اسناد جعلی تهیه و با و موتورسیکلت ها را به فروش می رساند. 

احمدی ادامه داد: با تکمیل پرونده و تحقیق و شناسایی محل فعالیت متهمان پرونده شناسایی و پس از اخذ حکم قضایی، سه متهم دستگیر و چندین فقره سند مجعول نیز از آنان کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده سابقه دار بودند افزود: این افراد به فروش 7 دستگاه موتور سیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با بیان اینکه اقدام لازم برای شناسایی خریداران موتورسیکلت ها در دست اقدام است افزود: متهمان این پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار