تیم فوتبال صبای قم در هفته چهارم از رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در حالی روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس می رود که به سه امتیاز این مسابقه نیاز اساسی و مبرم دارد.
کد خبر: ۲۷۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۰ 10 August 2016
به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم با گذشت 3 هفته از لیگ برتر تنها موفق به کسب 3 امتیاز شده است و هواداران این تیم انتظار دارند با ارائه بازی قابل قبولی در هفته چهارم لیگ برتر در برابر تیم پرطرفدار تهرانی، زنجیره تساوی های پیاپی را قطع کند.

هر چند تیم فوتبال صبای قم در 3 بازی گذشته متحمل شکست نشده و تنها به تساوی تن داده است ولی حامیان این تیم انتظار دارند در بازی مقابل پرسپولیس تهران، صمد مرفاوی و شاگردانش برای اثبات توانمندی های خود، از تمام ظرفیت های تیم مایه بگذارند، هر چند پیروزی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران آن هم در ورزشگاه آزادی کار بسیار سختی است ولی جایگاه و وضعیت تیم فوتبال صبای قم اقتضا می کند که 3 امتیاز این بازی را کسب کند.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان ورزشی، در هفته سوم و چهارم لیگ برتر شخصیت اصلی تیم های لیگ برتری شکل می گیرد و نتیجه نگرفتن و یا ضعیف بازی کردن تیم ها، برای مربیان هزینه های سنگینی به دنبال دارد و اگر صمد مرفاوی نتواند در بازی مقابل پرسپولیس تهران با موفقیت از زمین خارج شود ممکن است مانند علیرضا منصوریان در تیم فوتبال استقلال تهران، تحت فشار روانی از سوی تماشاگران و رسانه ها قرار گیرد.

هر چند وضعیت تیم فوتبال صبای قم با استقلال تهران برابر نیست و صبا در رتبه دوازدهم و استقلال تهران در رتبه پانزدهم جدول قرار دارند ولی انتظاراتی که از صمد مرفاوی به عنوان یکی از مربیان شناخته شده لیگ برتر می رود فراتر از جایگاه فعلی صبای قم در جدول است.

صبای قم در حالی روز پنجشنبه هفته جاری به مصاف تیم پرسپولیس تهران می رود که این تیم تهرانی از 3 بازی گذشته موفق به کسب 7 امتیاز یعنی دو پیروزی و یک تساوی شده است و صدر نشینی این تیم نیز نشان از انگیزه بالای این تیم سرخپوش تهرانی برای غلبه بر حریفان خود دارد.

از دیگر مزیت های تیم فوتبال پرسپولیس تهران در برابر صبای قم، حضور تماشاگران پرشور در ورزشگاه آزادی و استفاده از ظرفیت میزبانی است و از سوی دیگر از نظر روانی در وضعیت بسیار مناسب و خوبی قرار دارد.

یکی از مشکلات اساسی تیم فوتبال صبای قم این است که تمرینات این تیم با تاخیر و فاصله بیشتری بعد از سایر تیم ها آغاز شد. از سوی دیگر تیم صبای قم با تغییرات زیادی از نظر بازیکن و کادر فنی نیز مواجه بوده است و بسیاری از بازیکنان این تیم هنوز به آن مرز آمادگی و هماهنگی تیمی نرسیده اند. 

از دیگر مزیت های تیم پرسپولیس تهران در این مسابقه حفظ کادر فنی فصل قبل این تیم است و برانکو ایوانکوویچ به خوبی با وضعیت تیم پرسپولیس تهران آشنا بوده و نقاط ضعفی که این تیم سال قبل با آن مواجه بوده را در فصل جاری برطرف کرد و بازیکنان و مهره های کلیدی زیادی مانند امید عالیشاه، محسن مسلمان، مهدی طارمی، حسین ماهینی، علیرضا بیراندوند، سید جلال حسینی و وحید امیری را در اختیار دارد.

تیم فوتبال صبای قم در صورت پیروزی در برابر تیم فوتبال پرسپولیس تهران، هم نخستین پیروزی خود را در خارج از خانه جشن می گیرد و هم خود را از وضعیت فعلی خارج می کند.

هم اکنون تیم فوتبال صبای قم در رده دوازدهم و تیم فوتبال پرسپولیس تهران در صدر جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور قرار دارند.

پیش بینی می شود اگر تیم فوتبال صبای قم نتواند در بازی روز پنجشنبه هفته جاری مقابل پرسپولیس تهران خوب ظاهر شود از زاویه های مختلف تحت فشار روحی روانی قرار خواهد گرفت، بنابراین تیم فوتبال صبا به پیروزی در این مسابقه نیاز مبرم و اساسی دارد.

صبای قم در هفته اول در برابر تیم نفت آبادان، هفته دوم مقابل تیم پیکان تهران و در هفته سوم در مصاف با ماشین سازی تبریز به نتیجه تساوی دست یافت.

در مقابل نیز تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته اول با تیم سایپا به نتیجه تساوی دست پیدا کرد و در هفته دوم و سوم مقابل تیم های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز به پیروزی رسید.

بازی دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و صبای قم روز پنجشنبه 21 مردادماه سال جاری ساعت 20:30 در روزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار