کد خبر: ۲۷۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 10 August 2016
به گزارش تابناک لرستان ،شهردار خرم آباد گفت: به عنوان هدیه روز خبرنگار پلی که قرار بود در خرم آباد، مازیار نامیده شود به نام شهید «صارمی» خبرنگار شهید لرستانی نامگذاری شد خواهد شد.

 یحیی عیدی بیرانوندی شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان طی سخنانی اظهار داشت: استان لرستان به‌ویژه شهر خرم آباد دارای ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی است که باید به فعلیت رسیده تا به پیشرفت دست پیدا کنیم.

وی افزود: برای پیشرفت و ترقی شهر و استان خود راهی جز در کنار هم بودن نداریم لذا اگر تیم مدیریت شهری و اصحاب رسانه همگی در کنار هم بوده و نقاط قوت یکدیگر را تقویت و نقاط ضعف یکدیگر را پوشش دهیم وضعیت استان و شهر خرم آباد بسیار بهتر از شرایط موجود خواهد شد.

 شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه انتظار مردم از مجموعه مدیریت شهری بسیار زیاد است، عنوان کرد: شهرداری خرم آباد منابع مالی محدودی دارد با این حال مشکلات فراوان و عقب ماندگی تاریخی در مجموعه عمران شهری وجود دارد به طوریکه هر روز با وجود کارهای عمرانی مختلف باز احساس می شود که هیچ کاری در شهر انجام نشده است.

عیدی بیرانوند در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: به عنوان هدیه روز خبرنگار پلی که قرار بود در خرم آباد، مازیار نامیده شود به نام شهید «صارمی» خبرنگار شهید لرستانی نامگذاری شد و این پل روز پنجشنبه افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کوچکترین گلایه ای از خبرنگاران ندارم، بیان داشت: معتقد هستم باید عملکرد مدیران نقد شده و در مقابل پرسشگری  قرار گیرند و اگر ظرفیت یک مدیر به گونه ای باشد که در مقابل نقد خبرنگاران جبهه گیری و تقابل داشته باشد این حرکت وی ضعف مدیریتی محسوب می شود.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه تمام مطالبات مطبوعات از شهرداری به زودی پرداخت خواهد شد، افزود: به خبرنگاران ۵۰ درصد تخفیف عوارض ساخت و ساز داده خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار