با دو گل ایران پوریان تراکتورسازی پیروز میدان شد
در نیمه دوم امیرخان با آوردن فرزاد حاتمی به جای محمد نوری سعی در استفاده از 10نفره شدن ماشین سازی و زدن گل های بیشتر نمود.
کد خبر: ۲۷۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹ 11 August 2016

با دو گل ایران پوریان تراکتورسازی پیروز میدان شد

دوئل خطیبی و قلعه نوعی را ژنرال پیروز شد


از هفته چهارم یگ برتر خلیج فارس امروز در راس ساعت 18 دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی با قضاوت بیژن حیدری به مصاف یکدیگر رفتند


تراکتورسازان با در اختیار گرفتن میانه ی میدان بازی را هجومی آغاز کرد و با ارسال پاس های عمقی به ادینیو و با استفاده از ضربات ایستگاهی سعی در باز کردن دروازه مانوئل داشتند و سبز پوشان در نبود پیام صادقیان در ایجاد حملات روی دروازه حریف مشکل داشتند.
در دقیقه 30 بازی سعید آقایی با فرار در محوطه جریمه توسط مدافع ماشین سازی متوقف شد تا تراکتور صاحب ضربه پنالتی شود که ایران پوریان در حالی که فرناندز اسپانیایی به درستی حهت توپ را تشخیص داده بود توپ را وارد دروازه کرد. در ادامه بازی حامد پاکدل در دقیقه 43 با کم تجربگی روی ایران پوریان خطا انجام داد که منجر به اخراجش شد.
در نیمه دوم امیرخان با آوردن فرزاد حاتمی به جای محمد نوری سعی در استفاده از 10نفره شدن ماشین سازی و زدن گل های بیشتر شد. بازی در میانه ی میدان و کنترل آن توسط تراکتورسازان و حملات گه گدار آنها ادامه یافت و ماشین سازان به غیر از فشار از طریق ضربات ایستگاهی حرفی برای گفتن نداشتند که 10 نفره شدن آنها تاثیر زیادی در عملکرد آنها داشت. در ادامه در وقت های اضافی بازی با حرکات ترکیبی شاگردان قلعه نوعی و جاماندن دفاع سبزقبایان در اثر خستگی و دوندگی زیاد و حرکت خوب ایرانپوریان گل دوم بازی و خودرا به ثمر نشاند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :