با حضور وزیر بهداشت؛
تابناک: ساختمان امام رضا(ع) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس دانشگاه، جمعی از مدیران، مسئولان استانی و خیرین عرصه سلامت استان افتتاح شد.
کد خبر: ۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸ 04 February 2015

ساختمان امام رضا(ع) با حضور سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اصغری رییس دانشگاه، جمعی از مدیران، مسئولان استانی و خیرین عرصه سلامت استان افتتاح شد.

هاشمی، پس از پرده‌برداری از تابلوی یادگاری بیمارستان امام رضا(ع)، از بخش‌های مختلف این ساختمان از جمله بخش کودکان سرطانی که در طبقه دوم آن واقع شده است بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: ۸۲ هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور وجود دارد و باید این میزان تخت برای ارائه خدمات در بیمارستانهای کشور افزایش یابد، همچنین سرانه تخت بیمارستانی در سطح کشور 2.7 بوده و با این عدد در زمان حاضر به 2 برابر تخت‌های بیمارستانی موجود، نیاز است.

هاشمی با اشاره به تعداد بالای بیماران سرطانی، گفت: با توجه به تعداد بالای بیماران و مراجعین، لازم است تعداد سالن‌های بیمارستانی‌ها در این‌باره افزایش یابد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدوارم در سفرهای بعدی شاهد بهره‌برداری پروژه‌های مهم دیگری نظیر ساختمان امام رضا(ع) در اصفهان باشیم.

گفتنی است ساختمان امام رضا(ع) با مساحت 18 هزار مترمربع در 6 طبقه و با بخش‌هایی نظیر رادیولوژی، درمانگاه‌های تخصصی، بخش داخلی زنان، داخلی مردان، اطفال، جراحی، شیمی درمانی، ICU، اتاق عمل، ریکاوری، و اتاق ایزوله و نیز بهره گیری از آخرین دستگاه های پزشکی و تکنولوژی روز دنیا تجهیز و آماده ارایه خدمات به بیماران سرطانی و خاص می باشد.

شایان ذکر است این ساختمان به شکل حرف انگلیسی "H" حرف نخست کلمه هاسپیتال(Hospital)، در جوارساختمان قدیم مرکز آموزشی درمانی سیدالشهدا(ع) واقع در خیابان بهشتی ساخته شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار