علی مطهری در پاسخ به تذکر عثمانی گفت: توهین به افراد مورد احترام اهل سنت از صداوسیما قابل قبول نیست، بنابراین صداوسیما باید عذرخواهی کند.
کد خبر: ۲۷۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 15 August 2016

عثمانی


تابناک آذربایجان غربی :
 
نماینده مردم بوکان در مجلس گفت: وحدت محتوایی و معنایی بین شیعه و سنی باید تقویت شود و اجازه بهره‌برداری به دشمنان داده نشود.

 محمدقسیم عثمانی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۴ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک سالروز تولد امام رضا (ع) گفت: متاسفانه در برنامه پرمخاطب شبکه سوم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران مجری هنرمند این برنامه علناً صحبت‌های تفرقه‌افکنانه اظهار کرد و به افراد مورد احترام اهل سنت اظهاراتی داشت که در شأن صداوسیما نیست، بنابراین صداوسیما باید عذرخواهی کند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وحدت محتوایی و معنایی بین شیعه و سنی باید تقویت شود و اجازه بهره‌برداری به دشمنان داده نشود.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند آنهایی که بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد می‌کنند، نه شیعه هستند و نه سنی؛ بنابراین باید صداوسیما در این‌خصوص عذرخواهی کند.

عثمانی بیان کرد: براساس قانون اساسی باید تبعیضات ناروا رفع شود، بنابراین باید پول کشاورزان را در موعد مقرر پرداخت کرد به دلیل اینکه آنان می‌خواهند هزینه‌هایی مانند هزینه ازدواج، شهریه معوق و … را بپردازند. اینکه تاکنون با وجود تحویل گندم پولی به آنها پرداخت نشده است، باید مورد رسیدگی جدی قرار بگیرد.

وی گفت: وزیر جهاد کشاورزی در حالی پز افزایش تولید گندم را می‌دهد که پول کشاورزان پرداخت نشده است بنابراین در راستای اقتصاد مقاومتی باید پول و مطالبات کشاورزان پرداخت شود و نباید فراموش کرد بانک‌ها از کشاورزان پول دیرکرد در پرداخت اقساط‌شان را می‌گیرند اما کسی پاسخگوی تاخیر در پول گندم به آنان نیست.

 به گزارش خانه ملت ؛ علی مطهری در پاسخ به تذکر عثمانی گفت: توهین به افراد مورد احترام اهل سنت از صداوسیما قابل قبول نیست، بنابراین صداوسیما باید عذرخواهی کند و مقام معظم رهبری در سفر به کردستان فرمودند به افراد مورد احترام اهل سنت توهین نشود.

منبع: جوان پرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار