فرماندار نمین از آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی نمین همزمان با کلنگ زنی این پروژه تا دو ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۲۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 26 April 2015

به گزارش ایرنا، سید مهدی جوادی در بازدید مدیر منطقه ویژه اقتصادی نمین در استان از این منطقه ، با اشاره به آغاز نصب تابلوهای معرفی آن در حاشیه اتوبان اردبیل آستارا گفت: مراسم کلنگ زنی این منطقه با حضور مسوولان عالی کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، مدیر منطقه ویژه اقتصادی نمین هم در این بازدید از آماده سازی پروپوزال اولیه این منطقه توسط شرکت بازرگانی شاهد خبر داد و گفت: طرح جامع و سایت پلان این منطقه نیز در حال تهیه است.

شهباز علیزاده به گشایش دفتر شرکت بازرگانی شاهد ، مجری پروژه منطقه ویژه اقتصادی نمین در تهران و اردبیل اشاره کرد و افزود: پس از تاسیس ساختمان اداری این شرکت در داخل منطقه یاد شده همه فعالیت ها در خود مجموعه متمرکز خواهد شد.

او اظهار کرد: عملیات اجرایی و ایجاد زیرساخت های این پروژه بلافاصله پس از انجام مراسم کلنگ زنی آغاز خواهد شد.

در ادامه این بازدید چگونگی آماده سازی زیرساخت های لازم برای ایجاد این پروژه اقتصادی از جمله راه های دسترسی ، آب ، برق ، گاز و نصب تابلوهای راهنمای داخل منطقه به صورت میدانی با حضور مسوولان دستگاه های اجرایی مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

منطقه ویژه اقتصادی نمین در زمینی به مساحت بیش از شش هزار هکتار در اراضی واقع در انتهای شهرک صنعتی شماره (2) و قسمت شرقی فرودگاه بین المللی اردبیل واقع شده است.

شهرستان نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار