دومین کارگزاری رسمی تامین اجتماعی استان بوشهر روز یکشنبه در شهرستان کنگان افتتاح شد.
کد خبر: ۲۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 26 April 2015
تابناک بوشهر: مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر در این آیین تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به بیمه شدگان، ایجاد رضایتمندی ارباب رجوع ، توسعه و تامین فرهنگ بیمه ای، دریافت لیست از کارفرمایان و پیمانکاران ، چاپ و صدور دفترچه های درمانی، تسریع در وصول مطالبات، و برخی دیگر از خدمات را از وظایف دفاتر کارگزاری عنوان کرد.

عبدالمجید رازه همچنین از راه اندازی سومین کارگزاری رسمی تامین اجتماعی استان در بندر عسلویه در سال جاری خبر داد.

وی همچنین به تشریح عملکرد تامین اجتماعی استان پرداخت و گفت: در حال حاضر 358 هزار نفر بیمه شده اصلی در استان بوشهر وجود دارد که از این تعداد 89 درصد بیمه اجباری ، سه درصد بیمه شده اختیاری و هشت درصد بیمه شده توافقی هستند.

وی افزود: شهرستان های بوشهر ، عسلویه و کنگان بترتیب دارای بیشترین بیمه شده در سطح استان هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه نیروهای شاغل در صنعت از شهرهای مختلف در این استان فعالیت می کنند در مجموع جمعیتی بالغ بر 860 هزار نفر افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در استان را تشکیل می دهند.

رازه گفت: تلاش خواهیم کرد که امسال 10 هزار بیمه شده جدید را جذب کنیم.

وی افزود: در حال حاضر در استان بوشهر 15 شعبه اصلی ، 15 شعبه اقماری و دو کارگزاری وجود دارد و بزودی شانزدهمین شعبه اقماری در بندر بوالخیر نیز راه اندازی خواهد شد.

رازه میزان پرداختی در بخش بیمه ای در سال 93 را 210 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این مبلغ 150 میلیارد تومان مربوط به پرداخت حقوق بازنشستگان و ازکارافتادگان، افزون بر 25 میلیارد تومان مربوط به بیمه بیکاری و مابقی مربوط به سایر تعهدات بوده است.

وی افزود:سال گذشته با توجه به وضعیت تعدیل نیروها در شرکت های مستقر در صنعت میزان پرداخت بیمه بیکاری در استان نسبت به سال مشابه افزایش 22 درصدی داشته است.

وی همچنین با تشریح برخی فعالیتهای استانی تامین اجتماعی ، راه اندازی شعب اقماری بندر امام حسن و عالیشهر ، راه اندازی کارگزاری رسمی در شعبه دو بوشهر ، راه اندازی کانون کارکنان بازنشسته تامین اجتماعی و راه اندازی هیات تجدید نظر تشخیص مطالبات در استان را از مهمترین اقدامات در سال گذشته عنوان کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر احداث ساختمان شعبه شبانکاره ، اخذ مجوز زمین شعبه عسلویه و تعیین تکلیف هزینه اورژانسی بیمه شدگان جزیره خارگ را ار مهمترین اولویت های کاری سال جاری عنوان کرد.

فرماندار کنگان نیز گفت: تامین اجتماعی ، مصداق تجربه موفق واگذاری امور به بخش خصوصی است.

عباس جمشیدی به موضوع ضرورت تسهیل و تسریع در کار مردم و تکریم ارباب رجوع اشاره و گفت: مشتری محوری و تکریم ارباب رجوع باید در بخش های خصوصی و عمومی نهادینه شود.

وی گفت: تکریم ارباب رجوع بویژه در بخش خصوصی موجب می شود تا این بخش از سوی مردم مورد اقبال عمومی قرار گیرد.

فرماندار کنگان صداقت و راستگویی و خدمت بی منت را رویکرد دولت تدبیر و امید دانست و گفت: خدمت به مردم با پرهیز از سیاسی کاری سیاست راهبردی دولت یازدهم است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار