قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بدون اشاره به کمک های سازمان همیاری شهرداری ها برای آماده سازی زیرساخت های مهران گفت: براساس مصوبات،ستاد اجرایی اربعین در استان ایلام اماده ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرز مهران هستند.
کد خبر: ۲۸۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 18 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛راحتی در حاشیه بازدید از مرز بین المللی مهران در جنوب شرقی ایلام، هدف از سفر خود به شهرستان مهران را بررسی نقاط ضعف و قوت زیرساختی این شهر برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی اعلام کرد.

وی اظهار کرد: زیرساخت های شهر مهران برای جمعیت 20 هزار نفری تعریف شده ولی در ایام منتهی به اربعین شاهد حضور میلیونی زائران در این شهر مرزی هستیم.

قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور افزود: باید از امکانات موجود حداکثر استفاده را کرد بنابراین سعی ما بر آن است تا با همکاری سایر دستگاه ها هماهنگی های لازم برای آماده کردن زیرساخت های این شهر صورت گیرد.

راحتی بدون اشاره به کمک های سازمان همیاری شهرداری ها برای آماده سازی زیرساخت های مهران ادامه داد: براساس مصوبات ستاد اجرایی اربعین در استان ایلام اماده ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرز مهران هستند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار