دو تیم فولاد یزد و ملوان بندرانزلی در هفته ی سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا جمعه به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۲۸۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 18 August 2016
به گزارش تابناک یزدفولاد یزد که از مشکلات شدید مالی رنج می برد، در حالی به مصاف ملوان می رود که در دو هفته ی گذشته فقط یک امتیاز گرفته است و اگر قرار باشد این تیم به همین منوال بازیهای خود را ادامه دهد، از جدی ترین مدعیان سقوط به لیگ دو می باشد. 

یزدی ها در هفته ی اول مقابل خیبر به تساوی 1-1 دست یافتند، اما در تهران مقابل بادران 2-1 شکست خوردند و در این هفته به مصاف ملوانان می روند.

 

اما آن سوی میدان، تیم ملوان بندرانزلی که قصد بازگشت به لیگ برتر را دارد حضور دارد. 

ملوانان در هفته ی اول و در خانه ی آلومینیوم اراک 3-2 و با درخشش سه بازیکن جدیدشان به برتری رسیدند، اما در هفته ی دوم گرچه از راه آهن سرتر بودند، اما در نهایت به تساوی 0-0 دست یافتند تا تنها بازی بدون گل هفته ی گذشته رقم بخورد.

نکات قابل توجه

*دو تیم فولاد یزد و ملوان بندرانزلی اولین تقابلشان را سپری خواهند کرد.

*در جدول فعلی رده بندری لیگ یک، ملوان بندرانزلی با تفاضل گل (1+) و با چهار امتیاز، در جایگاه پنجم قرار دارد و فولاد یزد نیز با تفاضل گل (1-) و با یک امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفته است.

*دو تیم در هفته قبل مقابل حریفان تهرانی خود یعنی بادران و راه آهن قرار گرفتند که ملوانان یک امتیازی و یزدی ها نیز از تقابل با تیم های تهرانی صفر امتیاز کسب کردند.

*ملوانان در این بازی چهار غایب بزرگ دارند. احمد آهی، عزیز معبودی، محمد آبشک و علی نوری چهار بازیکنی هستند که همچنان نمی توانند ملوان را همراهی کنند.

*حضور سید جواد شفیعی پور بازیکن جوان فولاد یزد در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد.

*یزدی ها دو بازیکن جدید به تیم خود اضافه کرده اند. سالار افراسیابی از سیاه جامگان مشهد و محمدرضا قدرتی پور.

*تماشای این دیدار برای هواداران کاملا رایگان می باشد.

*ملوانان با چهار اتوبوس عازم یزد شده اند.

ترکیب احتمالی دو تیم

فولاد یزد: ایمان نخود ساز-وحید ارمی-سید رضا طلبه-محمود شبان-نعمت اله بخشی پور-مهران درویش-حسین قهار پور-مهران مرادعلی-علی صبوری-سید محمدعلی حسینی-علیرضا بیک زاویه

ملوان: نیما میرزازاد – حامد نور محمدی – مهدی رستمی – فرزاد جعفری – مهیار زحمتکش – سعید یوسف‌‌ زاده – شهاب کرمی – پوریا غلامی – یاسر وکیلی – شاهین ثاقبی و رضا اعتمادی

 

کوبل داوری این دیدار برعهده ی مجید پورعلی – محمد عطایی – حمید نادری و علی صباحی می باشد و ناظر این دیدار نیز محمد امیری است.

گفتنی است این دیدار راس ساعت 17:15 در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار خواهد شد.

فرتاک

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار