دبیر هیات سوارکاری استان قزوین گفت: پنجمین دوره رقابت های پرش با اسب استان روز گذشته /جمعه/ با درخشش بانوان سوارکار به میزبانی باشگاه سوارکاری سروش برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 20 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علیرضا خدابنده لو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها با حضور 37 سوارکار از استان های قزوین و گیلان و در رده سوار مبتدی و رده های C نونهال و نوجوان و D بزرگسالان برگزار شد.
وی، حضور اسبی با نژاد سیلمی (اسب نریان که برای تولید مثل از آن استفاده می شود) و ثبت جهانی شده کاسپین به نام بایرام از استان گیلان را از مهمترین رخدادهای این رقابت ها دانست و ادامه داد: اسب بایرام با 25 سال سن در رده مبتدی و نونهالان شرکت کرد و اگرچه موفق به کسب مقام نشد اما نمایشی کم نظیر از زیبایی و توانایی های این اسب با نژاد ایرانی به نمایش گذاشته شد.
وی با اشاره به نتایج به دست آمده این رقابت ها، یادآور شد: مبین نجف پور با اسب عالیجناب از باشگاه البرز و محدثه قنبری با اسب جان جان از باشگاه سروش در بخش سوار مبتدی موفق به طی مسیر بدون خطا شدند.
وی اضافه کرد: در رده نونهالان سورن احسانی فاخر با اسب عارف از باشگاه مهرآریا و در رده نوجوانان نیز سارا عقیلی با اسب عارف از باشگاه البرز، پرنیان خضرحیدری با اسب ولوتو B از باشگاه اسپریس و مهنا علیخانی با اسب جگوار از باشگاه اسپریس به ترتیب عنوان های اول تا سوم را به دست آوردند.
خدابنده لو در پایان افزود: در رده بزرگسالان پویان محمدی نژاد با اسب تزار از باشگاه سروش، محدثه جمالی با اسب توسن از باشگاه البرز و سنا پژوهان با اسب سهند از باشگاه تکتاز استان گیلان اول تا سوم شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار