شهردار ورامین :
ورامین-شهردار ورامین پل کارخانه قند را یکی از مشکلات و زخم های کهنه شهری منطقه دانست و اظهار داشت: پل کارخانه قند ورامین سبب دو تکه شدن شهر شد.
کد خبر: ۲۸۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 22 August 2016
علی حیدریان ، پل کارخانه قند را یکی از مشکلات و زخم های کهنه شهری ورامین دانست و اظهار داشت: پل کارخانه قند ورامین سبب دو تکه شدن شهر شد و مشکلات متعددی را برای شهروندان به بار آورد.

شهردار ورامین افزود: طی سال های پس از ساخت پل کارخانه قند، مشکلات متعددی برای مردم منطقه ایجاد شد و همواره شهروندان خواستار تجدید نظر و اصلاح وضعیت موجود بودند.

تغییر پل کارخانه قند یک مشکل تاریخی را در ورامین برطرف می کند

وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته مدیریت شهری برای ساخت پلی اصولی در منطقه کارخانه قند ورامین ادامه داد: در جریان ساخت پروژه قطار حومه ای، قرار بود تا پل امام رضا(ع) نیز به شکل کنونی پل کارخانه قند ورامین ساخته شود.

حیدریان اضافه کرد: ساخت پل امام رضا(ع) به شکل پل کارخانه قند، مشکلات ورامین را دوچندان می کرد و به همین خاطر شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین با جدیت مقابل این طرح ایستاد و با ارائه دلایل منطقی اعلام کرد که اجازه ساخت چنین پلی را در منطقه نمی دهد.

وی عنوان کرد: مقاومت شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین سبب تغییر در سازه پل امام رضا(ع) گردید و در ادامه نیز پل ۱۵ خرداد در منطقه کارخانه قند به زیر گذر تبدیل شد.

شهرداری در موضوع پل امام رضا(ع) سیاسی عمل نکرد

شهردار ورامین یادآور شد: تبدیل پل ۱۵ خرداد به زیرگذر که شهر ورامین را به دو تکه تقسیم و باعث توزیع ناعادلانه امکانات شده بود، اقدامی ارزشمند و قابل توجه است و بدون تردید یکی از مهم ترین و تاریخی ترین مشکلات شهری ورامین را مرتفع می سازد.

وی تأکید کرد:شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین در موضوع پل امام رضا(ع) و پل ۱۵ خرداد به هیچ عنوان سیاسی عمل نکرد و بر اساس طرح تفصیلی و جامع شهری، خواست تا از حق شهروندان ورامینی دفاع کند که خوشبختانه تلاش ها به ثمر نشست.

شهردار ورامین با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری به مناطق محروم و کم برخوردار گفت: شهرداری ورامین تلاش دارد تا خدمات و امکانات در مناطق مختلف شهری را افزایش دهد ودر این میان مناطق محروم و کم برخوردار در اولویت کاری شهرداری قرار دارند.

وی متذکر شد: بدون تردید تخریب پل ۱۵ خرداد و اصلاح هندسی و راه اندازی زیرگذر در این منطقه، علاوه بر بهبود وضعیت عبور و مرور شهروندان، خدمت رسانی به مناطقی نظیر روغنکشی، کارخانه قند، کهریزک و غیره را سرعت می بخشد و می توان آینده روشن تری را برای این مناطق متصور شد.

شهردار ورامین گفت: برای اجرای عملیات عمرانی در پل ۱۵ خرداد، هماهنگی های لازم با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران انجام و جلساتی در این زمینه ترتیب داده شده است و مقرر شده تا این پروژه زیربنایی و مهم در مدت ۹ ماه اجرایی و عملیاتی شود
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار