فرماندار دهلران گفت:اعتبارات شهرستان از محل تملک دارایی‌های امسال از رشد 24 درصدی برخوردار است که نشان از توجه دولت تدبیر و امید به این شهرستان و ظرفیت‌های آن است.
کد خبر: ۲۸۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 22 August 2016

به گزارش تابناک ایلام؛«امیدعلی سبزی» در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دهلران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد: این اعتبار در 16 فصل،51 برنامه و 184 پروژه در این شهرستان به کار گرفته می‌شود.


وی با اشاره به اعتبار 140 میلیارد ریالی تملک دارایی‌های شهرستان در سال گذشته، افزود: اعتبارات شهرستان از محل تملک دارایی‌های امسال از رشد 24 درصدی برخوردار است که نشان از توجه دولت تدبیر و امید به این شهرستان و ظرفیت‌های آن است.


فرماندار دهلران از توجه به بخش‌ها و پروژه‌های مختلف در توزیع این اعتبار خبر داد و گفت: این بودجه با نگاه کارشناسی و اولویت‌ها و رعایت الزامات و توجه به پروژه‌های نیمه‌تمام توزیع شده است.


سبزی با بیان اینکه 66 میلیارد ریال از این اعتبار از ماده 180 و مابقی نیز از اعتبارات استانی و نفت است، ادامه داد: نظارت بر موافقت‌نامه‌ها ضرورتی انکار ناپذیر است که مدیران باید در جهت جذب اعتبارات ملی نهایت تلاش و دقت داشته باشند.


وی با اشاره به هفته دولت و بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف در این هفته، گفت: مدیران در جهت اطلاع‌رسانی از خدمات دولت به مردم از طریق رسانه‌ها دقت نظر داشته باشند تا علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی اقدامات نیز بیان شود.


فرماندار دهلران به اقدامات و خدمات دولت تدبیر و امید در دهلران اشاره و افزود: اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار و تسطیح اراضی و تسریع در عملیات سد سازی از برنامه‌های مهم دولت در حوزه آب و خاک شهرستان است که تحول خوبی در این حوزه‌ها به همت مدیریت ارشد استان شاهد هستیم.


سبزی در ادامه موفقیت‌های دولت در سیاست خارجی و داخلی برشمرد و گفت: دولت تدبیر و امید بر اساس آمارها و ارقام در همه حوزه‌ها موفق عمل کرده و دستاوردهای چشمگیر و شایانی داشته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار