فرماندار قزوین گفت: در هفته دولت 290 طرح عمرانی، زیربنایی، اقتصادی و فرهنگی با 987 میلیارد ریال اعتبار در مناطق مختلف این شهرستان افتتاح و بهره برداری می شود
کد خبر: ۲۸۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 25 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سید علی موسوی ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: این ایام فرصتی است تا با بررسی روش مدیریتی و ساده زیستی شهید رجایی بتوانیم الگویی عملی برای خود اتخاذ کنیم.
وی اظهار داشت: امروز با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید آرامش خوبی در استان و کشور ایجاد شده که می تواند زمینه خدمت رسانی بهتری را به مردم فراهم کند.
فرماندار قزوین گفت: مدیران دولت تدبیر و امید باید در این ایام به بیان و تشریح خدمات سه ساله دولت به مردم به عنوان ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب بپردازند و در ارائه گزارش ها،واقع گرایی و صراحت بیان را مدنظر قرار دهند.
موسوی، عملکرد دولت را در سالی که گذشت مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با وجود تمامی مشکلات فرا روی دولت، شاهد اتفاقات خوبی در عمران و آبادانی شهرستان قزوین بودیم.
فرماندار قزوین در ادامه گفت: از جمله طرح های هفته دولت شامل 40 پروژه با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال برای شهرداری های شهرستان به غیراز شهرداری قزوین، یک پروژه اجرایی با آب منطقه ای بااعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال و دستگاه های فرهنگی با اجرای سه پروژه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال است.
وی ادامه داد: از دیگر پروژه های هفته دولت می توان در امور روستایی و دهیاری ها به اجرا و بهره برداری از 200 پروژه با اعتباری بالغ بر 151 میلیارد ریال و در آموزش و پرورش نیز به اجرای پنج پروژه با 54 میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد.
موسوی خاطرنشان کرد: اجرای شش پروژه کمیته امداد امام خمینی(ره)با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال و در آب و فاضلاب شهری و روستایی اجرای هفت پروژه با اعتباری بالغ بر 99 میلیارد ریال از پروژه های دیگر درهفته دولت است.
وی تصریح کرد: در جهاد کشاورزی و منابع طبیعی اجرای بیش از 11 پروژه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال را در هفته دولت شاهد خواهیم بود که دو پروژه با اعتبار 9 میلیارد و 800 میلیون ریال توسط بخش خصوصی به مرحله بهره برداری رسیده است.
فرماندار قزوین یادآور شد: بهداشت و درمان با اجرای بیش از یازده پروژه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و 400 میلیون ریال و ورزش و جوانان با اجرای سه پروژه با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال نیز از دیگر پروژه های هفته دولت هستند.
شهرستان قزوین به مرکزیت قزوین دارای بخش های مرکزی، طارم سفلی، الموت غربی و شرقی و کوهین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار