مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: بضاعت، اقبال و توجهات مترتب بر ارشاد بسیار اندک است.
کد خبر: ۲۸۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ 25 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، اکبر اسکندرنژاد صبح امروز در مراسم افتتاح خانه فرهنگ روستای زیاران شهرستان آبیک اظهار کرد: بدون لحاظ پیوست‌ها و بسترهای فرهنگی، هیچ پروژه‌ای به منصه ظهور نمی‌رسد.

وی افزود: افکار عمومی در خصوص وظایف فرهنگی کشور متوجه وزارت ارشاد است ولی کمترین اقبال، توجهات، ظرفیت‌ها و بضاعت‌ها مترتب بر ارشاد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با بیان اینکه توجه به مناطق کمتر توسعه یافته از مطالبات و دغدغه‌های دولت تدبیر و امید و استاندار قزوین است، اضافه کرد: ساخت و تکمیل خانه فرهنگ شال و معلم‌کلایه در دستور کار قرار دارد.

اسکندرنژاد خاطرنشان کرد: گرچه کوتاهی‌ها و نقصان‌هایی در امور فرهنگ و ارشاد وجود دارد ولی ذخایر ارزشمند هنری با توانایی‌ها و تحمل سختی‌ها بسیاری از مشکلات جامعه را از پوسته ورای ظاهری در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

این مسؤول با بیان اینکه تشتت و پراکندگی دستگاه‌های فرهنگی مصداق بارز ولنگاری فرهنگی مورد نظر مقام معظم رهبری است،‌مطرح کرد: اهداف، اغراض و ظرفیت‌هایی برای دستگاه‌های فرهنگی تعریف نشده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: خانه فرهنگ زیاران در دو طبقه 720 متر مربع زیربنا و 13 میلیارد ریال اعتبار احداث شده و 540 میلیون ریال اعتبار برای تجهیز کلاس‌های این خانه هزینه شده است.

اسکندرنژاد یادآور شد: برای تجهیز سالن آمفی‌تئاتر خانه فرهنگ روستای زیاران در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک 2 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده که در صورت تخصیص تا دهه فجر این سالن تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار