آیت‌الله صفایی بوشهری:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: وجود کلاس‌های درس تخریبی متعدد زیبنده استان بوشهر نیست.
کد خبر: ۲۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 27 April 2015
تابناک بوشهر: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهر ظهر دوشنبه در دیدار معلمان نمونه شهرستان بوشهر به نقش بسیار مهم آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: همه دستگاه‌ها باید در رفع مشکلات آموزش و پرورش و توسعه زیرساخت‌های آن مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه دست‌یابی به توسعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف نیازمند برخورداری از آموزش و پرورش قوی و توانمند است، افزود: وجود کلاس‌های درس تخریبی متعدد زیبنده استان بوشهر نیست و باید برای توسعه زیرساخت‌های آموزش و کلاس های درس مناسب و آزمایشگاه‌های مطلوب تلاش شود.

امام جمعه بوشهر در ادامه بر لزوم تلاش برای توسعه علمی توسط آموزش و پرورش تاکید کرد و ادامه داد: باید عقب افتادگی‌های گذشته در این حوزه به خوبی جبران شود و با تلاش مضاعف به علوم روز دنیا دست یابیم.

برخی کتاب‌های آموزش و پرورش نیازمند بازنگری هستند

وی بر لزوم تلاش برای رسیدن ایران به مرجعیت علمی در علوم مختلف تاکید کرد و بیان داشت: باید هم از جنبه درونی و هم از جنبه بیرونی در انسان‌ها شاهد پیشرفت باشیم و داشتن آموزش و پرورش توانمند می‌تواند زمینه‌ساز دستیابی به بسیاری از اهداف باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری به نقش بسیار مهم معلمان در ساختن آینده جامعه اشاره کرد و گفت: استعدادهای بسیار خوبی در استان بوشهر وجود دارد ولی با توجه به اینکه به خوبی مورد توجه قرار نگرفته‌اند، فرصت بروز و ظهور نیافته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: برخی کتاب‌های آموزش و پرورش نیز نیازمند بازنگری هستند، کتاب های موجود نیازهای دانش‌آموزان را به خوبی تامین نمی‌کند و باید بازنگری و بازتولید شوند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار