رئیس اداره پیش‌بینی و هشدار‌های جوی اداره‌کل هواشناسی استان تهران گفت: فردا آسمان شهرستان شهریار بارانی است.
کد خبر: ۲۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 27 April 2015
محمدمهدی عشقی در گفت‌وگو با  فارس به پیش‌بینی شرایط جوی شهرستان شهریار پرداخت و اظهار کرد: آب و هوای صبح امروز شهرستان شهریار صاف بود، اما از ساعتی دیگر آسمان این شهرستان با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد بود.

وی با اشاره به دمای هوای امروز شهرستان شهریار بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوای در این شهرستان 23 درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا 8 درجه سانتی‌گراد است.

رئیس اداره پیش‌بینی و هشدار‌های جوی اداره‌کل هواشناسی استان تهران به پیش‌بینی شرایط جوی فردای شهرستان شهریار پرداخت و تصریح کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا هوای شهرستان شهریار در صبح کمی ابری خواهد بود.

وی ادامه داد: آسمان شهرستان شهریار در بعد از ظهر فردا با افزایش ابر همراه بوده و در برخی مناطق شاهد بارش رگبار خواهد بود و احتمال وقوع رعد و برق و وزش باد وجود خواهد داشت.

وی به پیش‌بینی دمای هوای فردای شهرستان شهریار پرداخت و گفت: فردا بیشینه دما در شهرستان شهریار 25 درجه سانتی‌گراد و کمینه دما 11 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

عشقی به پیش‌بینی وضعیت جوی شهرستان شهریار در روز چهارشنبه هفته‌ جاری پرداخت و اظهار کرد: آسمان شهرستان شهریار در روز چهارشنبه هفته‌ جاری صاف تا کمی ابری خواهد بود و این شهرستان در بعضی ساعات شاهد وزش باد است که در بعد از ظهر این روز احتمال وزش باد شدید وجود دارد.

وی به پیش‌بینی دمای هوای شهرستان شهریار طی چهارشنبه هفته‌ جاری پرداخت و متذکر شد: چهارشنبه هفته‌ جاری بیشترین دمای هوا در شهرستان شهریار 26 درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا 12 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار