تیم بسکتبال نونهالان استان قزوین در پیکارهای قهرمانی منطقه دو کشور عنوان قهرمانی را کسب کرد.
کد خبر: ۲۸۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 30 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، تیم بسکتبال نونهالان استان قزوین در پیکارهای قهرمانی منطقه دو کشور عنوان قهرمانی را کسب کرد.

نونهالان بسکتبالیست استان قزوین در این رقابت‌ها عملکرد خوبی را از خود برجای گذاشتند و موفق شدند با برتری مقابل رقبای خود عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

بسکتبالیست‌های نونهال استان قزوین در حالی از پیکارهای منطقه دو با دست پر و با کسب عنوان نخست خارج شدند که در طول سال‌های اخیر در رقابت‌های قهرمانی کشور همواره جزو تیم‌های مدعی بوده‌اند.

تیم بسکتبال نونهالان استان قزوین سال 91 در آوردگاه مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشید و موفق شد عنوان قهرمانی را در حضور تیم‌های مدعی قهرمانی از جمله تهران از آن خود کند.

رقابت‌هایی که به میزبانی سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد و بسکتبالیست‌های نونهال استان قزوین در دیدار نهایی در یک بازی حساس و نفسگیر موفق شدند تیم تهران را شکست دهند و برای نخستین بار عنوان قهرمانی کشور را برای قزوین به ارمغان آورند.

بدون شک سرمایه‌گذاری بر روی سنین پایه به ویژه رده سنی نونهالان می‌تواند منجر به پله‌های ترقی یک رشته ورزشی در سال‌های آینده در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان باشد.

جا دارد که مسؤولان ورزش استان قزوین به ویژه هیأت بسکتبال در راستای سیاست‌گذاری‌های صحیح خود به منظور سرمایه‌گذاری بر روی سنین پایه و کشف و استعدادهای این رشته ورزشی این روند را با قدرت ادامه دهد.

دبیر هیأت بسکتبال استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به کسب عنوان قهرمانی تیم بسکتبال نونهالان این استان در مسابقات بسکتبال منطقه دو کشور اظهار کرد: خوشبختانه بسکتبالیست‌های قزوینی در این رقابت‌ها عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدند ضمن کسب عنوان نخست با اقتدار به مرحله بعدی صعود کنند.

امید حمیدی عنوان کرد: در این مسابقات که با شرکت چهار تیم به میزبانی قم برگزار شد، بسکتبالیست‌های نونهال استان قزوین خوش درخشیدند و موفق شدند با برتری مقابل رقبای خود عنوان قهرمانی را کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: دراین رقابت‌ها تیم بسکتبال نونهالان استان موفق شد با سه پیروزی متوالی مقابل تیم‌های قم، همدان و مرکزی با اقتدار عنوان نخست را از آن خود کند.

دبیر هیأت بسکتبال استان قزوین عنوان کرد: بسکتبالیست‌های نونهال این استان با کسب عنوان نخست در این مسابقات جواز شرکت در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی کشور را کسب کردند.

حمیدی عنوان کرد: تیم بسکتبال نوجوانان استان قزوین نیز هفته گذشته در جریان رقابت‌های منطقه دو کشور با برتری مقابل تیم‌های همدان، اراک و قم جواز شرکت در جمع هشت تیم پایانی رقابت‌های بسکتبال نوجوانان کشور را به دست آورد.

گفتنی است، تیم بسکتبال نونهالان استان قزوین سابقه کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی کشور را در کارنامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار