معاون امور هماهنگی اقتصادی و منابع استانداری مازندران گفت: سرمایه گذاری های دولت تدابیر و امید در مازندران، استان را در بهره گیری از زیرساخت های فناوری نوین در جایگاه دوم کشور قرار داد.
کد خبر: ۲۸۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 01 September 2016
به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسن خیریان روز پنجشنبه در آئین گلنک زنی مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی و جایگاه سوخت دو منظوره کردمحله کلاردشت افزود: تمامی روستاهای مازندران از مزیت های فناوری و ارتباطات که موجب کاهش هزینه، شتاب بخشی در امور و ارتقای سلامتی بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه عزم دولت تدبیر و امید بر توسعه کشور است، گفت : 799 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 622 میلیارد تومان در وضعیت تحریم و فشارها همزمان با هفته دولت در مازندران به بهره برداری رسید.
 
معاون امور هماهنگی اقتصادی و منابع استانداری مازندران به تفویض اختیار دولت به استانداری مازندران اشاره کرد و گفت : دولت تدبیر و امید 74 مورد تصمیم گیری مهم را در اختیار استان مازندران قرار داده است که از این تعداد 22 مورد آن تنها در هفته دولت امسال واگذار شده است.
 
خیریان همچنین با اشاره به بسته حمایتی دولت از بخش تولید گفت : در یک مرحله در مازندران 470 میلیارد تومان برای تکمیل بنگاه های کوچک و متوسط بالای 60 درصد پشرفت فیزیکی اختصاص یافته است.
وی با اشاره به ظرفیت بالای کلاردشت در بخش گردشگری گفت : این شهرستان با توجه به ظرفیت بالا در جایگاه فرا استانی در بخش گردشگری دارد و لازم است مسئولان از ظرفیت های بخش خصوصی برای سرمایه گذاری استفاده کنند.
معاون امور هماهنگی اقتصادی و منابع استانداری مازندران خاطر نشان کرد : در این راستا باید پروژه های محرک شهرستان شناسایی و فرایند فعالیت انها پی گیری شود.
استاندار مازندران به منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 10 پروژه عمرانی و خدماتی شهرستان کلارشت به این شهرستان سفر کرده است.
شهرستان کلاردشت دارای 20 هزار نفر جمعیت است که ازاین تعداد بیش از 10 هزار نفر در شهر سکونت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار