کد خبر: ۲۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 28 April 2015
فرمانده مرزبانی دریابانی مازندران گفت: برداشت‌های غیرمجاز شن در سواحل انجام می‌شود و برخوردی جدی در این زمینه نمی‎شود.

هوشنگ حسینی امروز در گفت‌وگو با فارس با تأکید بر اینکه توسعه صنعت گردشگری دریایی به پیشرفت منطقه کمک می‌کند، اظهار کرد: فریدونکنار بسترهای خوبی در این زمینه دارد و گردشگری دریایی در منطقه با حمایت همه دستگاه‌های متولی رونق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون مشکلاتی برای جابه‌جایی مسافران در دریای منطقه وجود دارد، افزود: ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ورزش و جوانان مشکلات پیش رو را با جدیت پیگیری و رفع کنند.

فرمانده مرزبانی دریایی مازندران با بیان اینکه کسانی که نسبت به جابه‌جایی مسافر در دریای مازندران اقدام می‌کنند، باید با سازمان میراث فرهنگی هماهنگ شوند، تصریح کرد: همه فعالیت‌های دریایی باید با اداره ورزش و جوانان هماهنگ شود.

به گفته فرمانده مرزبانی دریابانی مازندران امنیت دریابانی در دستور کار مرزبانی استان قرار دارد و باید با اولویت امنیت مرزبانی بسترهای لازم را برای توسعه فعالیت‌ها فراهم کرد.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات موجود در این حوزه باید رفع شود، خاطرنشان کرد: در صورت لزوم می‌توانیم از ظرفیت قضایی در این رابطه استفاده کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه اسکله صلاح‌الدین‌کلای مازندران در بحث توریست دریایی ظرفیت بسیار خوبی است، بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای توسعه صنعت گردشگری دریایی بهره برد.

فرمانده مرزبانی دریابانی مازندران با اشاره به اینکه با برداشت‌های غیرمجاز شن در سواحل برخورد جدی نمی‎شود، گفت: باید در این رابطه با نگاهی جدی با متخلفانی که خیلی راحت و بدون احترام و تمکین به قانون در حریم سواحل و دریا کار غیرقانونی می‌کنند برخورد کرد و مرزبانی آمادگی دارد تا در این رابطه با جدیت وارد عمل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار