دبیر هیئت تیراندازی استان قم از پیروزی تیم تیراندازی نظام مهندسی قم در هفته نخست از لیگ دسته اول تیراندازی مردان کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۹۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 03 September 2016
به گزارش تابناک قم، محمد جواد متقیان نژاد اظهار داشت: هفته اول لیگ دسته یک تیراندازی مردان کشور، با حضور ۸ تیم، به میزبانی بوشهر اما در تهران در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و تیم تیراندازی قم موفق به کسب نخستین پیروزی خود در این فصل شد

وی افزود: تیم تیراندازی استان قم که پس از یک سال غیبت در این رقابت‌ها بار دیگر با عنوان نظام مهندسی قم به لیگ دسته اول بازگشته است امسال با حضور حداکثری تیراندازان بومی به دنبال کسب نتایج مطلوب است و آغاز مقتدرانه این تیم در لیگ دسته اول نوید بخش روزهای خوش برای این تیم است

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: در آغاز این مسابقات در رشته تفنگ بادی، تیم‌های نظام مهندسی ساختمان قم، هیئت کرمانشاه، هیئت هرمزگان و دانشگاه تهران توانستند با شکست حریفان خود پیروز میدان باشند که مسابقه تیم تیراندازی قم روز جمعه برابر تیم آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد.

محمد جواد متقیان نژاد بیان داشت: در بخش تپانچه بادی نیز، تیم‌های نظام مهندسی ساختمان قم، هیئت کرمانشاه، پاس جوان و دانشگاه تهران به عناوین برتر رسیدند و بدین ترتیب تیم نظام مهندسی قم هم در بخش تپانچه موفق به شکست آذربایجان غربی شد و هم در بخش تفنگ بادی این تیم را شکست داد.

وی عنوان کرد: در رقابت‌های انفرادی تفنگ بادی، مجید نامداری با امتیاز ۶۱۵/۳ از دانشگاه تهران به مقام اول دست یافت. همچنین علی کاظمی تیرانداز غیر بومی قم و عضو تیم ملی جوانان ایران با امتیاز ۶۰۸/۸ و شهریار داوری نژاد از هیئت هرمزگان به ترتیب دوم و سوم شدند.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: حامد غرباقی، علی اصغر کلهر، سید محمدصادق چاوشی، سید آرش سعادت نیا و علی کاظمی در تفنگ بادی و محمود جعفرغفار، هادی باقری، امیرحسین متوسل، پورمهری، یاسر خلیل نژاد و سید یاسرحسینی در تپانچه بادی، اعضای تیم تیراندازی نظام مهندسی قم را در لیگ دسته اول تشکیل می‌دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار