رئیس آموزش و پرورش ایوان گفت: در راستای این طرح 90 میلیون ریال اعتبار برای زیبا سازی فضاهای آموزشی با همکاری بسیج دانش آموزی در 10 مرکز آموزشی اولویت بندی و هزینه شده است.
کد خبر: ۲۹۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸ 03 September 2016
 رئیس آموزش و پرورش ایوان گفت: جهت آماده سازی مدارس و ایجاد شرایط مطلوب برای آغاز سال تحصیلی جدید تحت عنوان پروژه مهر در پنج کمیته تخصصی، این اداره اقدام های گسترده ای را در این شهرستان آغاز و به انجام رسانده است.
 
به گزارش تابناک ایلام؛علیرضا پناهی  اظهار کرد: در راستای این طرح 90 میلیون ریال اعتبار برای زیبا سازی فضاهای آموزشی با همکاری بسیج دانش آموزی در 10 مرکز آموزشی اولویت بندی و هزینه شده است.

وی افزود: این مدارس که در اولویت طرح قرار گرفته اند نیاز به تعمیر تجهیزات، رنگ آمیزی و آماده سازی فضا برای آغاز سال تحصیلی جدید دارند که در قالب پروژه مهر 500 مورد میز و نیمکت معیوب و شکسته مدارس و فضاهای آموزشی ایوان مورد تعمیر و بازیابی قرار گرفت و بین مدارس توزیع شده است.

وی با اشاره به افزوده شدن 100 دانش آموز پایه اول ابتدایی به مراکز آموزشی ایوان گفت: همزمان با رشد دانش آموزان این شهرستان در مقایسه با سال گذشته امکانات نیز باید مهیا شود و همه دانش آموزان بدون دغدغه و مشکل سال تحصیلی را آغار کنند.

پناهی یکی از مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان را بدهی 140میلیون ریالی اعلام کرد و گفت: این میزان بدهی معوقه با همکاری این دستگاه آموزشی و افراد نیکوکار اکنون به کمترین میزان رسیده که با پرداخت کامل به زودی تسویه می شود.
وی گفت: این شهرستان اکنون سه مدرسه تک دانش آموزی در مناطق سخت گذر روستایی گیلانه، چشمه مهرو و توه سیه دارد که به منظور محروم نشدن از تحصیل زیرپوشش آموزش و پرورش قرار دارند.

پناهی تاکید کرد: شهرستان ایوان به سبب داشتن نیروهای متخصص کافی و مرتبط با رشته تحصیلی در هر سه مقطع هیچ مشکلی در زمینه آمورزش ندارد و صد در صد دانش آموزان را در سال تحصیلی جدید زیر پوشش قرار می دهد.

بیش از هشت هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در 106 مدرسه شهرستان ایوان مشغول به تحصیل هستند./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار