معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار قزوین مطرح کرد
معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار قزوین گفت: ناهماهنگی استانداری قزوین برای حل مشکل اتباع و نبودن مکان مناسب برای نگهداری متکدیان از مشکلات موجود است و امیدواریم این موضوعات هرچه زودتر حل شود.
کد خبر: ۲۹۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 05 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد امینی‌زاده‌فرد در نخستین جلسه ساماندهی متکدیان که صبح امروز در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با وجود تمام زمینه‌های ایجاد پدیده تکدی‌گری و تلاش‌های انجام شده از سوی نهادهای ذیربط استان قزوین، در این پدیده با روند افزایشی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: امروز پدیده تکدی‌گری وجهه اقتصادی پیدا کرده و متکدیان خیابانی تغییر ماهیت یافته‌اند به طوری که از هر 10 متکدی، 8 مورد آن تبعه افغان هستند.

معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار قزوین تصریح کرد: تنها مرکز نگهداری متکدیان را شهرداری از دست داده است و متکدیان در کنار درآمد خوب، فراغ بال نیز پیدا کرده‌اند.

امینی‌زاده عنوان کرد: تلاش‌های صورت گرفته نتیجه عکس داشته است و فقط در روزهایی که در استان قزوین جلسه و همایشی برگزار می‌شود، چهره شهر کمی بهتر می‌شود.

معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در پایان گفت: ناهماهنگی استانداری قزوین برای حل مشکل اتباع و نبودن مکان مناسب برای نگهداری متکدیان از مشکلات موجود است و امیدواریم این موضوعات هرچه زودتر حل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار