مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از تامین مالی صنایع کوچک و متوسط استان از طریق پذیرش در فرابورس و حمایت گسترده مالی از آنها خبر داد.
کد خبر: ۲۹۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵ 08 September 2016
به گزارش تابناک یزد،سیدمسعود عظیمی در بازدید از شهرک صنعتی یزد افزود: در راستای عمل به شعار اقتصاد مقاومتی و در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری، تفاهم نامه ای میان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و سازمان بورس، اوراق بهادار و فرابورس منعقد شده است که بر همین اساس حمایت های گسترده ای از لحاظ مالی و توسعه بازار فروش برای صنایع کوچک و متوسط ایجاد خواهد شد.
وی افزود: فرابورس ایران به عنوان دومین بورس اوراق بهادار رسمی کشور به منظور تسریع در فرآیند پیاده سازی و تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، بازاری ویژه به منظور فراهم کردن دسترسی عموم بنگاه های اقتصادی کشور علی الخصوص شرکت های کوچک و متوسط و شرکت های دانش بنیان به بازار سرمایه طراحی کرده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد ، هدف از انعقاد این تفاهم نامه را استفاده از بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابوس به منظور پذیرش واحدهای صنعتی زیرپوشش، تامین مالی صنایع کوچک از طریق پذیرش در بازار بورس اعلام کرد و افزود: قطعا با این اقدام گام های مثبتی به منظور در جهت رفع مشکل نقدینگی صنایع و ایجاد اشتغال ایجاد می شود.
وی تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقده شرکت های متقاضی، پس از اخذ حد نصاب های مورد نظر ، در فرابورس ایران پذیرفته شده و علاوه بر برخورداری از همه مزایای شرکت های پذیرفته شده در بازار سرمایه، مشمول مزایای ویژه این بازار نیز خواهند شد.
عظیمی خاطرنشان کرد: سهولت و سرعت پذیرش، معرفی شرکت به آحاد جامعه، تأمین مالی، برخورداری از معافیت مالیاتی، امکان توثیق سهام، شفافیت اطلاعاتی، سهولت ارتقاء به بازارهای بالاتر از مزایای شرکت های کوچک و متوسط برای بنگاه های پذیرفته شده است.
رئیس هیأت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی یزد یادآور شد: صاحبان صنایع برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان یزد مراجعه کنند و یا با شماره 36239701 تماس حاصل کنند.
هم اکنون سه هزار و 300 واحد صنعتی با مجموع 100 هزار نفر در واحدهای صنعتی استان یزد مشغول بکار هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار