مسابقات کیک‌بوکسینگ بانوان قهرمانی کشور با عنوان نخست ورزشکاران تهران به کار خود در قزوین پایان داد.
کد خبر: ۲۹۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 11 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های کیک‌بوکسینگ قهرمانی بانوان کشور در حالی به میزبانی قزوین برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها کیک‌بوکسینگ‌کاران تیم تهران موفق شدند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

این رقابت‌ها در شرایطی برگزار شد که استان قزوین در طول هفته اخیر میزبانی از رقابت‌های کیک‌بوکسینگ قهرمانی مردان کشور را هم به عهده گرفته است و این رقابت‌ها هفته آینده برگزار می‌شود.

اما در این مسابقات که با شرکت بیش از یکصد مبارز از 10 استان، در قزوین برگزار شد، تیم‌های تهران، کردستان و کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب اول تا سوم شدند.

کاپ اخلاق این رقابت‌ها هم در حالی به ورزشکاران تیم کهگیلویه و بویراحمد رسید که این تیم توانست عنوان سومی بخش تیمی مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور را به خود اختصاص دهد.

به هر حال حضور تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی بانوان کشور در قزوین می‌تواند به رشد بیشتر بانوان ورزشکاران این استان کمک کند تا آنان هم بتوانند در میادین بعدی افتخار بیشتری کسب کنند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به میزبانی قزوین از رقابت‌های کیک‌بوکسینگ قهرمانی بانوان کشور که به میزبانی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه این رقابت‌ها با اعتماد فدراسیون ورزش‌های رزمی به میزبانی هیأت ورزش‌های رزمی این استان سپرده شد و روند برگزاری این مسابقات هم به نحوی بود که ورزشکاران و مربیان استان‌های شرکت‌کننده از حضور در این پیکارها راضی به نظر می‌رسیدند.

افشین هادی‌چگینی عنوان کرد: میزبانی قزوین از رقابت‌های کیک‌بوکسینگ قهرمانی بانوان کشور نشان داد که رزمی‌کاران این استان در بخش بانوان هم می‌توانند حرفه‌های زیادی برای گفتن داشته باشند و نتایج بانوان ورزشکاران استان قزوین در طول سال‌های اخیر نشان می‌دهد که آنان توانسته‌اند در سبک‌های مختلف موفقیت‌های خوبی را به دست آورند.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور ورزشکاران تهران عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشتند و موفق شدند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین یادآور شد: پس از تیم تهران هم ورزشکاران استان‌های کردستان و کهگیلویه و بویر احمد سکوهای دومی و سومی را کسب کردند.

گفتنی است، نفرات برتر مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی بانوان کشور جواز شرکت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات برون‌مرزی را کسب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار