تابناک کهگیلویه وبویراحمد
آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در اقدامی بسیار جالب با برگزاری مراسمی باشکوه از 170 نخبه این شهرستان تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۹۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸ 12 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،این مراسم که در سالن جورجانی شهر یاسوج برگزار شد، علاوه بر مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، غلام محمد زارعی هم حضور داشت.
هادی زارع‌پور به عنوان یکی از سخنرانان این آئین تجلیل گفت: آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در سال تحصیلی گذشته دستاوردهای زیادی داشت.
وی با اشاره به بخشی از این دستاوردها و عملکرد مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: در جشنواره‌ها و مسابقات ملی که آموزش و پرورش استان موفق به کسب رتبه‌های کم‌نظیری شد سهم آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد زیاد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از همه همکاران خود در شهرستان‌های مختلف استان و زحماتی که در سال تحصیلی گذشته متقبل شدند، تصریح کرد: همه مناطق استان خوش درخشیدند و مقام‌ها و رتبه‌های ارزنده‌ای کسب کردند که موجب سرافرازی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد شد.
این مسؤول با تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش بویراحمد به دلیل کسب رتبه‌های خوب و ارزنده در سطح ملی توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان گفت: یکی از دلایل مهم این موفقیت‌ها مدیریت توانمند آموزش و پرورش شهرستان بوده است.

زارع‌پور افزود: تعامل درون مجموعه و استفاده از خرد جمعی و همچنین توجه به آموزش از دیگر دلایل کسب این موفقیت‌های کم‌نظیر بوده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم و در دوبخش برنامه از نخبگان علمی ، ورزشی ، فرهنگی و هنری تجلیل شد. از نکات جالب این مراسم عدم سخنرانی های طولانی مدعوین بود که باعث شد مراسم هر چند طولانی شود اما جذابیت خاصی برای حاضران در جلسه داشته باشد.
 
نکته جالب دیگر این آئین ، اجرای نمایشی دو نفره از یک زوج هنرمند با موضوع تجدید فراش بود که باعث نشاط و رفع خستگی حاضرین و مسئولین شد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
احسنت بسیار کار زیبا و باارزشی کرده اند
بدیع زاده لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
درود بر جناب آقای هاشمی مدیر خلاق و بابرنامه امید است سایر مدیران استان از تجربیات ارزشمند ایشان استفاده کنند
دانش آموز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
چطور بعضی از دانش آموزانی که رتبه کشوری درمسابقات داشتند دراین جلسه دعوت نیامده بود؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار