گفتگو با سيدکوروش پورموسوي سرمربي قهرمان ليگ پانزدهم؛
عطيلي ليگ سبب از دست رفتن تمرکز و انگيزه ي بازيکن ها و همچنين افزايش مصدوميت ها مي شود و ليگ فرسايشي بازيکنان و مربيان را دچار مشکل مي کند و قطعا خوشايند هيچکس نيست.
کد خبر: ۲۹۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 14 September 2016
 سيد کوروش پورموسوي سرمربي استقلال خوزستان در مورد تعطيلي ليگ برتر مي گويد: بلافاصله پس از طي دوران بدنسازي؛ بازي سوپرجام و در مجموع پنج بازي را در کمتر از يک ماه انجام داديم به استراحت احتياج داشتيم اما واقعا تعطيلي ليگ سبب از دست رفتن تمرکز و انگيزه ي بازيکن ها و همچنين افزايش مصدوميت ها مي شود و ليگ فرسايشي بازيکنان و مربيان را دچار مشکل مي کند و قطعا خوشايند هيچکس نيست.

سرمربي استقلال خوزستان ادامه مي دهد: پنج سال گذشته شرکت گروه ملي از تيم حمايت مي کرد و مشکل مالي نداشتيم اما به دليل مشکلات پيش آمده براي اين شرکت ديگر اين امکان وجود ندارد.

 پورموسوي مي گويد: امتياز باشگاه استقلال خوزستان به بانک ملي واگذار شده است و طبق توافق صورت گرفته بانک ملي بودجه باشگاه را براي شرکت در مسابقات امسال تصويب کرده که متاسفانه تا الان پرداختي صورت نگرفته است و به دليل مشکلات مالي مجبور شديم در اهواز بمانيم و در گرما تمرين کنيم.

اين سرمربي معتقد است: نبود کولي بالي تنها مشکل خط دفاع استقلال خوزستان نيست و مي گويد: سال قبل دفاع بسيار خوبي داشتيم و به شکل بسته تري بازي مي کرديم اما امسال ميل به حمله و گلزني در تيم بيشتر شده است و ضعف در خط دفاع وجود دارد که با برنامه ريزي هاي صورت گرفته به زودي برطرف خواهد شد.

 اگر مشکلات مالي حل شوند ميتوانيم از مدعي ها باشيم
پورموسوي مي گويد: پيش از شروع فصل هدف مان اين بود که از مدعي هاي اين فصل ليگ برتر باشيم ولي با وجود مشکلات مالي شرايط براي مان بسيار سخت شده است. او ادامه مي دهد: اگر مشکلات برطرف شوند مي توانيم از مدعي ها باشيم چرا که بدنه ي اصلي تيم را حفظ کرده ايم.

سرمربي اين باشگاه خوزستاني مي افزايد: مردم با حضورشان در ورزشگاه از ما حمايت کنند مثل فصل قبل که با وجود گرماي هوا آمدند و از تيم حمايت کردند. او ادامه مي دهد: متاسفانه مسئولان استان تا امروز هيچ حرکتي براي بهبود شرايط مالي تيم نکرده اند و ما چشم انتظار کمک هستيم چرا که استقلال خوزستان نماينده ي مردم خوزستان در ليگ برتر و نماينده ي ايران در جام باشگاه هاي آسيا است.

سيد کوروش پورموسوي مي گويد: استاندار دو بار سر تمرين آبي پوشان اهوازي حاضر شده و با بازيکنان صحبت کرده است و با ارسال نامه اي به بانک مرکزي و درخواست کمک از شرکت هاي استاني مشکلات را پيگيري مي کند. پور موسوي اميدوار است پيش از شروع بازي ها مشکلات برطرف شوند تا تيم به حالت عادي بازگردد و با کاهش دغدغه ها، بازيکنان بتوانند تمرکزشان را بر روي مسابقات و کسب نتيجه بگذارند.

سرمربي استقلال خوزستان مي گويد: اين همان تيمي است که فصل قبل با وجود مشکلات فراوان شادي را به خانه هاي مردم آورد و نميدانم چرا مسئولين اينقدر زود همه چيز را فراموش ميکنند! او ادامه مي دهد: روز قهرماني گفتم: فوتبال ايران به استقلال خوزستان تعظيم کرد و توانستيم جايگاه حقيقي خودمان را به همگان نشان دهيم.

ديگر به تيم ملي بازيکن نميدهم  
پورموسوي از تيم ملي گلايه مي کند و مي گويد: به هيچ عنوان ديگر بازيکني به تيم ملي نمي دهم چرا که حق بازيکن هاي ما را ضايع مي کنند.

 او از محمد طيبي به عنوان يکي از سه مدافع برتر ايران ياد مي کند و معتقد است ميتوانست حداقل روي نيمکت تيم ملي حضور داشته باشد و ادامه مي دهد: زهيوي از انتهاي فصل قبل و در شروع اين فصل جز بهترين مهاجم ها بوده و در بازي دوستانه ي تيم ملي هم دو گل به ثمر رسانده است اما در آخر خط ميخورد!

اين سرمربي ليگ برتري از بي مهري هاي فدراسيون فوتبال نسبت به استقلال خوزستان و پاداش قهرماني که تا الان داده نشده است مي گويد و ادامه مي دهد: يک شب قبل از بازي با تراکتورسازي محل بازي را از کرج به تبريز تغيير مي دهند، دو روز قبل از بازي با استقلال تهران مهدي رحمتي را مي بخشند و اين اتوبان هميشه براي ما يک طرفه است.

پورموسوي در انتهاي صحبت هايش از تمام بازيکنان تيم استقلال خوزستان که با وجود همه ي مشکلات و سختي ها مانده اند و براي مردم  مي جنگند تشکر کرد و اين بازيکنان را نماد غيرت و عشق به خوزستان دانست و از مسئولان استان خواست هرچه زودتر براي حل مشکلات مالي اين تيم چاره انديشي کنند.

حال اين نکته به ذهن مي آيد که با توجه به تجربه ي تلخ روزهاي پر فرازو نشيب فولاد ديگر تيم خوزستاني، پس از هربار قهرماني ضرورت دارد هرچه سريع ترمديران و مسئولان استان فکري به حال دغدغه هاي مالي استقلال خوزستان نمايند تا شيريني قهرماني ليگ پانزدهم به کام خوزستاني ها تلخ نشود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار