کد خبر: ۲۹۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 14 September 2016

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه سهم عمده اي از برنامه ريزي هاي پليس در اين استان مرزدار به برگزاري کنگره عظيم اربعين اختصاص يافته است،گفت:اربعين بازتابي جهاني و بين المللي دارد.

به گزارش تابناک ایلام،سردار"نورعلي ياري" در برنامه تلويزيوني "مانگه شو" که با حضور کارکنان انتظامي استان و خانواده هاي آن ها از سيماي مرکز ايلام پخش شد اظهار داشت: تمام برنامه ها براي تامين امنيت و آرامش زائران حسيني در اربعين و ارائه خدمات مناسب به آن ها انجام شده و جلسه هماهنگي به صورت مستمر بين رده هاي پليس و ادارات دولتي برگزار مي شود.

وي اربعين را نماد همبستگي جهان اسلام دانست و گفت:اين همايش بزرگ و ميليوني مسلمانان بازتابي جهاني و بين امللي خواهد داشت.

فرمانده انتظامي استان ايلام خاطر نشان کرد:در زمان باقي مانده تا اربعين سعي خواهيم کرد با همراهي ساير دستگاه هاي نظامي و انتظامي زمبنه هاي برگزاري اين همايش عظيم را در شهرستان مهران و مسيرهاي منتهي به آن در جاي جاي استان ايلام مهيا کنيم.

وي در ادامه گفت: فرمانده ناجا در راستاي تکريم خانواده هاي عزيزان نيروي انتظامي و به منظور ارتقاء منزلت و جايگاه شغلي کارکنان تلاش هاي گسترده اي را آغاز کرده است که نتايج آن در چند ماه گذشته کاملا نمود داشته و خبرهاي خوبي هم براي ماه هاي آتي در راه است.

سردار ياري همچنين به برنامه هاي هفته ناجا اشاره کرد و گفت:شعار امسال هفته ناجا در واقع رويکرد جامعه محوري پليس را نمايان مي سازد.

وي از اعتماد مردم به عنوان بزرگترين سرمايه اجتماعي پليس ياد کرد و گفت: همراهي و مشارکت مردم در تأمين امنيت اجتماعي پايدار در ارتقاء اين سرمايه اجتماعي تأثير گذار است .

فرمانده انتظامي استان ايلام در پايان صدا و سيما را بازوي توانمند نيروي انتظامي در اجراي مأموريت ها خواند و گفت: ارتقاء بر احساس امنيت مهمترين مولفه اي است که صدا و سيما به خوبي توانسته است آن را در استان مرزدار ايلام محقق کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار